Lykkeliten og jeg Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Rusla bort til fryseren for å hente meg noen isbiter...åpner døra og gleder meg masse til et glass med pepsi max med et HAV med isbiter. Åpner skuffen..hmm..ingen der? Jaja, åpner neste. Men nei! Ingen der heller. Åpner febrilsk alle skuffene og begynner panikkslagen å innse at... DET ER TOMT !! Hyyyyyyl.... Sukk.. Så nå har jeg laget 4 nye poser med isbiter, men jeg må jo vente til de har frosset da. *Synke sammen*
Stor_smil Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ønskeliste til jul: Kjøleskap med isbit-dispenser:)
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Har et sånt et. Kjempegreitt!!! Tygger isbiter dagen lang;o)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Vet hva du går gjennom, hadde det sånn forrige kvelden..
Ioren Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Takk for at du minte meg på at jeg må fryse nye Har bare et halvt brett igjen, det varer jo ikke lenge =S
Lykkeliten og jeg Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Går bare og venter på at de skal fryse.. Nnnå? Nei.... Nnnnå? Nei... Sukk.. Vente litt til.. Lyst på isbitmaskin. Tenk så fint det hadde vært =))
Stor_smil Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Utrolig kjekt å bli minnet på dillaene jeg også hadde mens jeg var gravid. Spesielt pepsi max med MASSE isbiter... hihi, måtte bare ha det, og når jeg måtte ha det, måtte jeg ha det NÅÅ!!! Hadde ikke isbit-dispenser når jeg var gravid, men har kjøpt det nå.. og den kommer nok veldig til nytte når jeg en gang blir gravid igjen. Særlig den delen som lager knust is....mmmmmmmm
Lykkeliten og jeg Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 Åh.. knust is hørtes godt ut det. Kjenner at tenna mine hadde blitt glade om isbitene hadde vært knust på forhånd ja. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå