ljuba Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Har holdt på med regelmessige modningsrier siden kl 6 i morges, med max 10 min i mellom de. De er skikkelig kraftige (slår omtrent pusten ut av meg), men de tar liksom ikke av. Gjør ikke veldig vondt. Hva kan jeg gjøre for å sette litt fart i sakene? Begynner å bli sliten nå.....Har jo ikke sovet noe siden kl 4 heller.... Veldig klar for å treffe min lille tulle nå:=)
ljuba Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2007 Og en ting til; er det fortsatt greit å ha sex etter at riene har starta? Frister vel egentlig ikke, men hvis det kan hjelpe på fortgang er jeg klar:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 kanskje litt sent å svare nå, men det hjelper å gå mye, stå oppreist. Massere brystene, evt ta en veldig varm dusj
mednr5imagen Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ikke ta varm dusj da, det lindrer jo smertene bare, og gjør at riene dabber av det gjør man ikke for å fortgang i riene, men prøve å lindre smertene
ljuba Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2007 Tusen takk for råd:) Holder fortsatt på med disse riene.... Etter en roligere natt, har de nå blitt sterkere, men ikke lenger like regelmessige... Alt prøves nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå