Gå til innhold

for en situasjon :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg å bf prøver igjen...har vært slutt i 3 mnd og han har hatt en dame i mellomtiden men det varte kun 1 mnd ca...

nå kommer hun å sier at hun er gravid :/

han vet ikke helt hva han skal si eller gjøre.. han kommer jo til å ta ansvar hvis det er hans (vi er litt i tvil, men får vite mer til uka når hun har vært hos legen)..

men som han sier, hvordan skal han få sett den ungen så mye? vi bor på en heeeeelt annen plass enn henne å han har litt reisetid hjem fra jobb å det er i motsatt retning av hvor hun bor...

å vi kan jo ikke ha ungen på overnatting før ungen er så så gammel...

vi har blitt enige oss to imellom at dette er en del av han å derfor en del av oss så dette skal vi overleve...

men ikke akkurat drømmesituasjonen...

noen andre i lignende situasjon? hvordan ordnet dere dere? hvor gammel må barnet være før det kan komme på overnatting? hvordan gjør dere det med samvær ellers? jeg kjenner henne veldig godt jeg oxo å vi er jo på talefot så tror ikke det blir noe problemer den veien...

men litt rart.. jeg er mor å nå skal jeg bli stemor til mannen som jeg har barn med sitt andre barn...

har liksom alltid sett for meg at jeg skulle ha hans barn... men men... hva kan vi gjøre...?

håper på svar.. litt fortvilet, men oxo kjekt for litla at hun får en lillebror eller lillesøster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst, finn ut av om dette kan ødelegge det dere holder på å bygge opp. Dernest, si at dere vil kreve en DNA-test når barnet er født, og at dere vil at samværet skal fungere til tross for de hindringene dere har med hensyn til avstand.

Mannen min opplevde noe av det samme, og da gikk det en måneds tid, også var hun "plutselig" ikke gravid lenger. Han aner enda ikke om det var en SA, men han har en mistanke om at hun var på jakt etter et fett bidrag (han har grei inntekt for å si det sånn). Siden han brukte kondom hele tiden, så hadde han sine mistanker om at dette eventuelle barnet ikke var hans.

Kinkig dette her, men jeg synes du tar det med stor ro og fatning:-)

Skrevet

ja dna prøve kommer vi til å kreve...

jah hun har hele tiden sagt hun har brukt pilla osv men plutselig er hun gravid.. vet oxo at man kan bli gravid på pilla, men klarer ikke helt få det til å stemme heller, for er over en god stund siden det ble slutt...

jah vi har snakket om dette og begge er villig til å byge videre på det vi har, selvom dette barnet kommer inn i bildet...

Skrevet

oi, for en crazy situasjon.. får håpe dere finner ut av det:) kommer dere gjennom det kan dere komme gjennom mye framover:)

Skrevet

hehe jah det er nå sikert å visst...

men jeg kommer til å støtte han hundre prosent gjennom de valgene han kommer til å ta framover...

vi vet vi hører sammen å vi vet det kan bli tøft framover men vi er begge enige om at vi støtter hverandre i nedturer å oppturer å vi må bare være flinke til å snakke om dette å være åpne så vil vi klare dette også :)

vi er iallefall innstilte på det.. :D

Skrevet

Ville bare si at jeg BEUNDRER deg!!!

Skrevet

Herre min hatt for ei jente du er, han mannen din bør være OVERLYKKELIG for at han har funnet ei som deg.

Du er bare flott.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...