Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Lurer på om det er noen her som opplever personalet på sykehuset i Fredrikstad som litt "krasse", og at man fort kan føle seg til bry? Hvordan har dere opplevd å ringe føden, og eventuelt dra inn der?
my81 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg ringte ditt da jeg var i uke 32 pga menssmerter og fordi jm ba meg ringe dem for at dem skulle vurdere om dem ville ha meg til sjekk. Snakket da med en kordinator. Da jeg la på hadde jeg lyst til å legge meg ned å begynne å gråte, ho behandlet meg så dårlig. På vei inn til sykehuset for å ta en sjekk gruet jeg meg sinnsykt. Da jeg kom på sykehuset møtte jeg verdens kosligste dame som sa at ho hadde ventet på meg og spurte meg hvordan jeg hadde det. Har du ringt bare eller har du vært der også?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Takk for svar. Har både ringt og vært der, syns jeg fikk heller dårlig behandling. Med det mener jeg at dem snakket til meg på en "nedlatende" måte både over tlf og da jeg var der. Jeg er førstegangs, og har kanskje mange "dumme" spm, men syns det bør være stooort rom for sånt. Man er da ikke medfødt all kunnskap rundt svangerskap. Takker igjen for svar, følte meg dårlig behandlet og det medfører at jeg gruer meg litt for fødsel der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå