Gå til innhold

Falsk krupp, super løsning!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sett deg i bilen m aircondition på full guff....sønnen min ble betraktelig bedre etter bare 5 min. etter en kjøretur på ca 20 min var han helt bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om barnet ditt har falsk krupp tror jeg ikke du bryr deg om bakterier. Det er grusomt å se når de nesten ikke får puste. Air condition tipset skal noteres dersom jeg skulle få bruk for det igjen. (Forhåpentligvis aldri mer...)

Skrevet

haha ja og lufta ute er full av forurensing.....og barn tåler litt bakterier vet du.....hva m spising av sand ol. du har nok ikke hatt barn m falsk krupp du. så du vet hvor grusomt det er når en liten en på 9 mndr sliter m å puste og hoster til de spyr...................da driter du laaaangt i om det er bakterier i lufta.

Skrevet

Tipper det var et krangleinnlegg, for barna er jo ofte i bilen med air condition, så hvorfor ikke når de har krupp? ;-)

Skrevet

ja tenk det gjør vi og, dusj og bad ungen din morgen og kveld, skrubb og vask alt ungen skal leke med eller putte i munnen, rengjør alt så det blir kjemisk rent, så skal vi se hvem som får syke barn..........

Skrevet

Hehehe, må le! Seriøst!? Er det noen som tror at bakterier formerer seg i aircondition? Må være et tulle innlegg.

Hvis argumentet er at mange blir syke av aircondition så er det IKKE fordi at airconditionen er en "bakteriefabrikk" men fordi at en infeksjon kan fremskyndes ved hyppig skifte av varm og kald luft, men da må du vel og merke være smittet med noe.

Lenge leve dum uvitenhet!

Skrevet

Hei

Jeg dro til legevakta mens guttungen hadde anfall og de ga han en dose prednisolon, da legen på vakt mente dette kunne fjerne hele problemet for ever. Han har ikke hatt det siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...