Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 "Du mamma, hvordan fikk dere vasket meg når jeg ble født...? Krana var jo ødelagt, fordi vannet var gått..?" - Vi har jo snakket om at når han ble født gikk først vannet også kom han ut i en fart....hehe...ikke så greit da:) "Du mamma, dusjer babyen hver gang du drikker - renner det nedover sånn som når vi dusjer ...?" - skjønte hvilet bilde han så for seg der jeg satt og drakk av en vannflaske...haha.. "Du mamma, du fikk jo et frø av pappa.." "Ja, svarte jeg" "Har pappa mange frø..?" "Ja, svarte jeg - men du var et frø og søster`n din var et frø som kom inn i magen min" - han vet hvordan dette skjer..... "Hvor mange frø har han da....?" "Veldig mange - tusen kanskje, men ikke alle blir til babyer" svarer jeg" "Da kan vi få hundre babyer da, mamma" Ha,ha vi får gullkorn på løpende bånd - og han er jo så god da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå