Gå til innhold

Grattis med 10mnd dag måka =0)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.håper du har feira i dag da? det har jeg =))

for nå har jeg endelig lært mamma hvem som bestemmer her.

fikk fersken til desert etter frokost.himmelsk godt det =)

ellers så har jeg tatt mitt første utendørs bad i dag.,egentlig mente mamma jeg skulle sitte på kanten å bare plaske.men den gang ei =0)

jeg jumpa ned selv jeg.det var kjempemorro!! men mamma sleit meg opp da jeg var mest lysten på å ligge på magen å plaske.

jeg åler meg ennå,men med litt mer arbeid med hendene.kommer meg dit jeg vil,og ikke får ;o)

i gåstolen er jeg farlig.for finner jeg noen tær,så kræsjer jeg med di,hihi =)

nå er vist sommern oer her.di sier det blir regn i mårra.så jeg får vente med flere svømmeturer.tirsdag skal jeg å veie meg.gleder meg til å høre om hs syns jeg er flink =)

 

håper du har det fint i dag.

 

stoooor klem fra "gogutten"

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis til gutta boys - tenk så fort tiden går!!!!

Skrevet

Grattis til dere begge! Her nærmer vi oss eit årsdagen! Og uten tvil, eg er sjefen! Mamma har ingen ting ho skulle ha sagt, så i dag klarte eg å dra ho opp kl 0530, må jo ikkje sove vekk morgen stunden!! Når heile familien var våkne, gjekk eg og la meg igjen, vart trøytt av å sjefe rundt!!

 

 

klem fra Brumlen

Skrevet

Takketitakk!!!

Her er det full fart fra tidlig morgen til sene kvelden... Jeg synes at familien min er altfor glad i å sove... Jeg er nok på lag med Brumlen når det gjelder å markere seg som sjef... Opp og hopp alle sammen!!!

 

Så gøy det er å bade. Bestefaren min har et stort badekar med boblemaskin, lys og vindu i siden. Der pleier jeg og storebror å boltre oss så snart annledningen byr seg. Før synes jeg det var litt skummelt med vann...men det er leeeenge siden det! *ler*

 

Jeg har ikke vært å målt med siden jeg var 9 mnd, og det er som kjent en stund siden. Men jeg vokser visst som ugress ifølge mamma...

Jeg har jo noen søsken jeg skulle ha tatt igjen..

 

Nå er jeg ganske heldig om dagen. Den ene storebroren min lar meg nemlig leke med bilene hans. Og da lager jeg sånn fiiiin lyd. Og så kjører jeg bilen på gulvet. Men det er noen ganger jeg vil ha den bilen som storebror leker med, og da blir det bråk... Han er visst like bestemt som meg han der...men med tiden skjønner han nok at Ingen tuller med Måka.

 

Ellers så kan jeg fortelle at jeg har fått overta den kule bilen til storebror. Den store røde, som man kan sitte på og som med litt lengre ben, kan suse fort gjennom huset på. Jeg driver og tester ut tuta på den. Og den virker....

 

Noen ganger blir jeg veldig ivrig og da glemmer jeg at jeg egentlig ikke kan gå... Jeg slipper taket i bordkanten og står som en påle...Helt til jeg oppdager forglemmelsen, og da deiser rumpa i gulvet. Men gi meg gjør jeg aldri.

 

Håper du har det fint og at det ikke blir noe av det regnet som det er meldt hos deg. Her bøtter det ned. Jeg skjønte ikke særlig da mamma og pappa satte meg i vogna i ettermiddag. Storebror hoppet fornøyd ved siden av og så trillet vi tur i øspøs regnvær. Med litt innsats og strev fikk jeg stukket hodet ut fra kalesjen på vogna og fikk deilig regn på hodet. Og du kan tro det kilte på tunga da regnet traff den!!! Mamma synes jeg var rar...mens pappa skjønte at jeg bare var litt tørst...

 

Ha en fortsatt fin 10mnd natt. Vi meldes...

 

Måkeklem

Skrevet

Gratulerer til begge to!

Hilsen og klem fra meg som bare er 9 mnd idag ;)

Adrian :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...