Gå til innhold

Litt flaut, men må høre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd siste dagene at det er en slags stikking i skjeden, helt ute, av og til en svie/kløe utenfor også. Kjente også såvidt det svei nå når jeg tissa sist. Kan det være urinveisinfeksjon? Eller hvordan merker man sopp?

Har aldri hatt noen av delene, så er helt blank...

Takker for svar på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

D kan være svangerskapskløe oxo, det har jg til tider på skjønnsleppene! har hatt søppinfeksjon før men noen år siden nå, var usikker men husker sopp var svikløe heletiden mens nå er det av og til d klør... Vanskelig å beskrive d her, er d sopp var jg rødflammete på leppene og svikløe konstant til påbegynnt behandling! Men det beste er vel å få en legetime levere urinprøve og evt en gynologisk undersøkelse men d vet legen, best å få sjekka det uansett...

Skrevet

Jeg har ikke hatt urinveisinnfeksjon, men problemer med sopp. Klødde da mye rundt kjeden, kan også svi noe. Noen ser også at de har fått underlivssopp på at de får en litt klumpete utflod som lukter litt mer enn vanlig.

Skrevet

dette kan være veldig vanlig under svangerskap. Jeg ville kjøpt en tube canesten på apoteket. prøv med den og se om den virker:-)

Skrevet

jeg hadde d også sånn å var hos lege å fikk da påvist uiv....så jeg måtte på pencilin....

Skrevet

Lever ein urinprøve på legekontoret, dei sjekkar om du har urinveisinfeksjon utan at du treng å bestille time.

Dersom det er uvi må du ha penicilin, så ikkje infeksjonen skal spre seg oppover mot livmora. Viss urinprøven er fin kan du prøve ut canesten mot sopp, plagene skal slutte ganske fort etter du begynner behandling.

Skrevet

Tuen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...