Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i min 24 uke, å har en eks som mener han kan ha barnet fra hun er 1 månde annenvær helg! han kommer ingen vei med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt tidlig, i hvertfall hvis hun ammer.

Skrevet

ja men kommer han noen vei med å kreve det det lurer jeg litt på da!

Skrevet

Snakk med familievernkontoret, de setter opp time til megling for dere, så du slipper å måtte prate med ham på tomannshånd.

Mange gutter tror det bare er å kreve ditt og datt i forbindelse med barnet, men sånn funker det ikke. Familievernkontoret driter flatt i sånne urimelige krav, de konsentrerer seg bare om hva som er best for barnet.

Måtte selv dra med meg eksen til megling - han trodde det bare var å forlange samvær på hans premisser, og truet med å gå til sak om han ikke fikk vilja si. Han fikk så øra flagra både av familievernkontoret, barnevernet og sin EGEN advokat.

Ikke la ham skremme deg! Han kan IKKE gjøre dette. Det handler ikke om hva han har krav på, men om hva babyen trenger. Du kommer til å få full støtte, tro meg :o)

Skrevet

er det ikke sånn at han ikke har "RETT" til å ha barnet over natta alene før h*n er et år? Syns å huske noe slikt..

Skrevet

takk for rådet skal gjøre det, å håpe på at det hjelper

Skrevet

Nei, det kan din eks selvfølgelig ikke kreve. Så lenge du ammer er barnet avhengig av sin mor. Slapp av og nyt svangerskapet uten å tenke på den dusten som prøver å ødelegge for deg.

Skrevet

nei,han kommer ingen vei med det. snakk med ditt familievern kontor å hør dine rettigheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...