Gå til innhold

Runpe min er blitt borte etter fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ganske førnøyd med min rumpe før graviditet og fødsel, den var akkurat passe stor og med litt sprett i, men etter fødselen for snart 2uker siden så har den blitt helt flat =(

Flere som har opplevd dette? Og er det isåfall bare å trene den opp igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min rumpe er også borte =( 10 uker siden fødselen. Må vel bare begynne å trene...

Skrevet

Jeg var plaget med bekkenløsning og fysioterapeuten sa et eller annet om at man blir generelt slapp i muskulaturen i mage, rumpe og bekken i løpet av et svangerskap, så det var visst ikke helt uvanlig med flat rumpe etterpå. Så det er vel bare å begynne å trene .-)

Skrevet

kan anbefale å trene vekter, sånn vektstang hvis det passer deg, så er det bare å ta knebøy og rumpen sitter snart som den skal

Skrevet

Hjelper det med sykling eller ridning?

Skrevet

så godt å høre at det ikke bare er meg! rompa er borte, buksene er faktisk for vid over baken og litt trang lenger opp...her må det trenes gitt. Hjelper jogging?

Skrevet

skulle ønske min også ble borte:(

Skrevet

Min og. Og jeg savner sprett rumpa mi :-) Har gått ned masse etter amming og har aldri veid mindre. Nei, nå må det trenes litt igjen snart.

Skrevet

Psssst.......jeg vet hvor rumpene deres er blitt av.......og den hemmeligheten sitter jeg godt på, tjihi

Skrevet

huff ja, rompa mi har blitt flat som en pannekake, har aldri vært noe stor eller spretten, men mista mye av bouncen sin etter graviditeten.. hadde oxo greie nok små pupper før, men nå er de ENDA mindre.. =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...