Gå til innhold

Hva er normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sammen med en fantastisk mann, har ikke vært sammen så lenge men allerede snakket om evt. barn og giftemål med tiden. Begge er klar for å slå seg til ro :) Det jeg er redd for er at vi skal gjøre noe for fort, tenker litt utad også siden jeg har et barn fra før av. Hva er egentlig "normalt" med tanke på å forlove/gifte seg, barn osv? Etter hvor lang tid? Føler meg helt dum som spør, hehe... er bare så herlig å ha møtt en som tydelig viser han vil alt dette med meg, en som jeg er så trygg på at vi faktisk kan sitte og drømme og planlegge litt hvordan vi vil ha det osv... Håper noen kan svare, vil være anonym så derfor jeg skrev dette her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når du vet det er riktig trenger du ikke spørre:) så koselig for deg! jeg forlovet meg med barnefar etter kort tid, sikkert bare 3 mnd. og holdt sammen 4 år. ikke heeeelt over ennå, men hangler. så jeg kan hvertfall ikke gi gode råd, for noe feil har jeg gjort, hehe. lykke til:)

Skrevet

Hehe, vi har sååååå lyst å flytte sammen, dele hverdagene med hverandre... Barnet mitt har ikke særlig kontakt med faren (sett han kun 1 gang på 9 mnd) og er helt opphengt i kjæresten min, noe som lyser lang vei :) Hehe, er sikker på at om jeg hadde dratt han med til presten i morra hadde han ikke sagt nei :P Er jeg som venter, tenker på hva folk rundt meg ville si osv pga barnet mitt

Skrevet

hva folk vi si må du bare blåse i!! herlighet, folk snakker UANSETT! nei, det hadde jeg ikke brydd meg om! gjør som DU vil, ditt liv og dine valg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...