klar for #2 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hvordan skal man plassere gjestene i en barnedåp? Har vært i to dåper før, i den ene satt vi som var faddere ved siden av foreldrene, i den andre satt nærmeste familie nærmest mens vi fadderne satt rundt omkring. Ble med ett usikker på hvordan vi skal gjøre det nå når vi selv skal arrangere dåp.
snart3barnsmor:) Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Vi hadde dåp for en uke siden, og vi hadde ingen fast plassering. Jeg og samboeren satte oss midt på langbordet, mens resten fikk sitte der de ville. Var ikke så stort selskap (18stk), bare oss, våre søsken, våre foreldre og våre besteforeldre, så følte ikke behov for å plassere gjestene ut ifra hvem de var, alle satt forholdsvis nære likevel:)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Vi laget et bord der alle satt ved ett bord, og vi som foreldre satt midt på den ene langsiden, på hver side av oss satt fadderne, så barnets besteforeldre på hver sin side, og så resten av familien, bl.a. min bror, rett over bordet for oss.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 Vi satt i hestesko. Vi foreldrene satt på enden sammen med fadderne tror jeg. Resten var spredt utover etter beste evne.
77Janne Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Du kan lese noe på denne linken http://www.bryllupsweb.no/daap.html står skrevet et par linjer om bordplassering.
pandabjørn Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Vi satt midt på langbordet og de andre satt der de ville......hadde ikke faddere ved siden av oss, viste heller ikke at det var vanlig, men leser i linken over at det er vanlig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå