Gå til innhold

Prinsessene mine er født :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 27 juni, uke 36+1, ble jentene mine født

Jeg har vært innlagt på Rikshospitalet i halvannen uke, før legene bestemte seg for å forløse prinsessene mine med ks.

Dette pga tv1 lå i sete, med føtter først . og pga tv2 var vanskelig å finne hjerterytmen til via ctg.

En helhets vurdering sa da ks, noe jeg er veldig fornøyd med.

Onsdag 27 juni, Rikshospitalet:Operasjonsstue 13, Lege prof. Henriksen. Fikk spinalbedøvelse, ikke smertefult i det hele tatt, bare en følelse at bena ble fylt med varmt vann Sterilisering av mage og montering av apparater....grønn gardin og ledninger over hele meg.

Underets time er kommet

kl 0927 kom Wilma , som en rakett med bena først ut av magen min. Vekten var 2706 gr (samme som datoen ) og 45 cm lang.

Kl 0929 kom India , vekt 2165 gr og 44 cm lang.

Jentene scoret fult på apgar med en gang, og de ble trillet bort til storebror som fikk være med å vaske, måle og veie. Pga litt temperatur fall på India, la jormor dem litt inn i en kuvøse for å få opp temp.

Jeg ble kjørt til oppvåkningen for vask og stell. Så kom en stolt storebror trillende med sine 2 små søte søstre inn til meg....kan tro det var en som vokste en halv meter da

Selv om dette ble et ks, så var det en utrolig fin opplevelse. Kanskje fordi det var et planlagt ks og ting foregikk i stille og rolige former. Det ble på en måte en høytidelig sermoni.

De får mat hver 3 time , (bruker ca 1t 20 min på matingen, og da er det ca 1 t og 40 min til neste runde) så søvn er noe jeg ikke vet hva er akkuratt nå. Men føler meg lys våken døgnet rundt alikevel.

Har heldivis mamma på besøk som hjelper meg med mating nå fremover, det er godt

Livet som tvillingmamma er ubeskrivelig......jeg er den stolteste mamma i hele verden nå, og føler kjærligheten formelig strømme.....livet er et under.

Jeg er så GLAD

Stor klem til alle fra en stolt 3 barns alenemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅ Gratulerer så masse!

Vil tro storebror var stolt ja:)

Kos dere fremover nå!!

Skrevet

Gratulerer så masse med de to flotte jentene....

Skrevet

Tusen takk :-) Bilder er på profilen min...ta en titt :-)

Skrevet

gratulerer så masse!!!!

Skrevet

For noen skjønne barn!

Kan godt forstå at storebror var stolt, ja! Det tror jeg nok jeg også hadde vært, om jeg var i hans sko i den alderen!

STOOORT tillykke med de nye verdensborgerne!

Skrevet

Gratulerer med dine to små prinsesser:)

Skrevet

Åå gratulerer med jentene, ble så glad av deg - høres såå lykkelig ut ja. Høres knalltøft ut å være alenemor for tvillinger, men det virker jo som du takler det fint =)

Skrevet

Gratulerer så mye med jentene ;o)

kos dere masse....

Skrevet

Hei på deg

Gratulerer så mye med de to små jentene dine.

Jeg gratulerte deg da vi begge var på Rikshospitalet og fikk barn på samme dag ved hjelp av keisersnitt, men hadde alikevel lyst til å sende deg en hilsen her inne.

Det var meg du pratet med etter møte med fysioterapeuten. Jeg fikk en liten gutt - husker du meg??

Her går alt bare bra, vi storkoser oss hjemme med lillegutt, og storesøster er veldig flink og stolt.

Godt å høre at det går så fint med prinsessene dine. Lykke til videre.

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse med jentene dine! :-) Høres ut som om du har nok å henge fingrene i, i tiden fremover. Masse lykke til!! :-)

Skrevet

GRATTIS!!! himmel du er tøff da;)

Skrevet

Hei.

Tusen tusen takk for alle gratulasjoner. Her hos oss går det strålende om dagen, jentene er samkjørte og spiser masse, pupp og flaske.

Til Marimarei

Ja klart jeg husker deg og den lille nydelige gutten din. Du reiste hjem noe før meg tror jeg. Så bra å høre at det går bra med deg også. Kan tenke meg at snuppa på 4 er stolt :-)

Det er godt det!!

Her går det i mat hver 3-4 time nå, men at jentene våkner samtidig er jo en stor fordel. Jeg får hvilt meg mellom øktene og storebror er kjempeflink til å hjelpe til.

Ha en super sommer, og kos dere med gogutten. Jeg flytter over til Din Baby nå jeg....har ikke planer om å komme tilbake til BIM ever...ha ha. 3 barn er nok det, iallefall så lenge jeg er alene.

kanskje vi sees der :-)

Klem Nina

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Tårer i øya av fødselshistorien din, Nina!! :)

Ha en fin ferie :)

Skrevet

Så koslig at du husket meg :))

Utrolig hyggelig å høre fra deg, og at alt går så fint med dere. Godt å ha en super hjelper på 10 år hjemme. Det letter nok mye for deg nå. Han syntes nok dette er stas.

Kos dere masse og hvil deg når du kan.

Lykke lykke til videre.

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...