Gå til innhold

Hvilken farge har slimproppen slimet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var helt blank, gjennomsiktig :P

(det kan være blodspor i den også forresten)

Skrevet

Ok, har fått så mye grønnlig slim den siste uken(ja, æsj..) er i uke 40 så tenkte kanskje det kunne være slimproppen som gikk i sakte oppløsning..

Skrevet

Det høres rart ut. Jeg ville ringt til føden... >Det skal ikke være grønt. Gult kan det være og hvitt... men grønt?

Skrevet

tror ik det er farlig.. det er vel litt gul grønt så om det kan være gult så er det sikkert i def gult.. Det er jo ikke fostervann det er snakk om..

Skrevet

Det lurer jeg og på, er det tykt eller tynt?

Skrevet

Her er det òg (lyse)grønt:)

Og mer tykt enn tynt, som ei snørrklase ved forkjølese:)

Tror nokså sikkert dette er den berømte proppen og ringer ikke for dette, skal til JM om to dager, det har pågått halvannen uke, så tror det bare er veldig forskjellig hvordan proppen forlater åstedet:)

Skrevet

Har forstått det slikt at man skal være obs når man får noe grønnlig utflod/slim/ vann fra skjeden som gravid. Misfarget forstervann er gjerne grønnlig, og kommer av at barnet kan ha bæsjet i fostervannet. Synes du skal ta kontakt med føden og fortelle dem om dette. Lykke til!

Skrevet

Føler jeg bare må understreke at du absolutt bør ta kontakt med føden!

Skrevet

Min var som sagt helt blank, som litt løs gele, men veldig tykk var den ikke egentlig.. vanskelig å beskrive, men ikke så seig og tykk som "snørr" feks som andre har spurt om.. hehe.Men er sikkert individuelt det også, både m farge og konsistens.

Men, ja, helt enig i at du burde ringe føden. Greit å ringe en gang for mye enn for lite!

Skrevet

Det kan jo være bare unormalt mye utflod også. Det har jeg. Det kommer i "doser" ganske ekkelt, men det er ikke grønt.. det er hvitt/gult og litt tykkere enn vanlig. Leser at det er vanlig med mye utflod på slutten også.. men siden den fargen er litt skummel ville jeg ringt føden=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...