Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Er i uke 37, hadde begynnende rier med ca 9 min mellomrom i natt fra kl 04 00 til idag morest, men disse ga seg i 10 tiden..var på sykehuset for sjekk..hadde en cm åpning, men var ikke moden nok..er det noe man kan gjøre for å påvirke modningsfasen?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Ja det er vel sex som er det eneste som sies å virke.
Love my kidz Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er ikke erfaren, men leste i en annen tråd her om massering av brystvorter? Prøv det du =)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Gå turer, helst nedoverbakke, husarbeid, og sex selvfølgelig:) Og dansing, vrikk på hoftene som om du skulle danse magedans, det hjelper ungen å komme lettere ned i fødselskanalen,,,,,,,,,,,
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 det er visst bevist at sex ikke har noen virkning... massering av brystvortene skal visst derimot funke ...
guttenmin Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 åja masere brystene.. dette hjalp kanon på meg.. prøv det
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 sitter faktisk oppe og gjør dette nå..riene har tatt til igjen pluss at det stikker i underlivet..er litt redd for å ringe føden siden jeg var der i går formiddag og det ikke var fødsel igang..sikkert bare modningsrier da..igjen..riene varierer fra 6 min mellomrom og 8...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå