Gå til innhold

Huff. MA igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var blitt gravid igjen etter MA i mars. Burde være 7+1 i dag, men var til UL onsdag i forrige uke og ting så ikke bra ut. Ingen plommesekk å se, altfor lite fosteranlegg, og litt sammenfallen livmorhule. Skal til ny UL på tirsdag (overimorgen), og regner med jeg får medisiner som setter igang aborten. Ganske tungt å gå og vente nesten en hel uke på dette. Er ganske lei meg. Ikke så mye stå på mot akkurat nå, men det kommer vel tilbake når ting er overstått. Vil jo bare prøve igjen. Hadde vært hyggelig med noen oppmuntrende ord. Er det noen av dere som har hatt mange aborter men til slutt har det gått fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så grusom opplevelse!!!!! jeg er så fryktelig redd for å oppleve akkurat det. har opplevd det en gang - gynekologen som forsiktig sier at "her ser det ikke normalt ut", alt bare går rundt og jeg syens jeg sank og sank. klarer nesten ikke å tenke på ultralyd igjen, når jeg nå blir gravid igjen, i frykt for å gå gjennom det en gang til.

det er så urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og så VONDT!! sender mange varme og lange trøstende klemmer og styrkende tanker hvor du enn er i landet!!!!

Skrevet

det skal gå bra!!! hatt en sa og en ma, selv men den tredje gangen bare må det gå. Skal nok ordne seg for deg og. Ønsker deg masse lykke til. kanskje går vi brått over i 1 trimester sammen:-)

Skrevet

Nei og nei Tone Troll! Det var jo ikke slik det skulle gå denne gangen for deg?? Hva er det som skjer for tiden da? Føler at alle jeg kjenner er uheldige gang på gang...

Jeg har hørt mange solskinnshistorier om de som mister flere ganger og likevel klarer å beholde en spire etterpå. Så vi må ikke gi opp!!

Nyt et godt glass vin i solen nå også prøver du igjen om noen uker når du er på syklus igjen.

Stor trøsteklem

Skrevet

Huff, det var leit...:((( Vet hvordan det er, om det er noen trøst. Hadde SA i høst og EXU i mars. Men vi satser på at 3.gang går det bra for oss begge!

Skrevet

Uff så trist å høre!!!

Krysser fingrene og håper alle gode ting er 3 for deg!!!

Stooor trøsteklem!!!

Skrevet

Uffda.... dette er aldri morsomt å lese om. Har uheldigvis vært igjennom dette selv to ganger i fjor og det var nesten så jeg bare lot vær å fortsette prøvingen. Det gjorde så utrolig vondt inne i meg!!!! Men jeg fortsatte prøvingen alikevel for legen min sa at skjedde dette en gang til så skulle jeg få hjelp. Jeg fikk til og med henvisning til ass. befrukning. Så jeg ville heller ha en abort til og så få hjelp veldig fort enn å vente lenge med prøvingen fordi jeg var redd. Jeg ble gravid igjen på 1.pp. nå er jeg 31uker på vei så for meg gikk det bra!!! Jeg vet det er mange andre med lignende historier på trimester forumene!!

Det går som regel bra til slutt;)

Skrevet

Jeg har en venninne som hadde mistet 5 ganger nå er hun 7 mnd på vei, så det ordner seg til slutt skal du se. Alle gode ting er tre sies det.. ;Masse lykke til

Stor trøsteklem

Skrevet

Tusen takk for trøstende svar, alle sammen! Håper det går bra neste gang, som faktisk blir 4. gang i år, i så fall, ettersom jeg hadde en kjemisk graviditet imelom disse to MA'ene. Begynner å bli litt nervøs. Men godt å høre t det er mange som får det til til slutt:). Men nå må jeg først bare komme meg igjennom undersøkelsen i morgen og få medisiner eller utskrapning. Og få avsluttet dette kapitlet før jeg begynner på neste. Modesty: Jepp, jeg skal slappe av med et stort glass vin (eller flere) etterpå. Hvordan går det forresten med deg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...