Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sex i går. Det er 6 og en halv uke siden fødselen, og det kjentes nesten ut som om det var sydd trangere sammen der nede enn sånn jeg var før fødselen. Ikke så veldig behagelig:( Er dette bare midlertidig, eller vil det vedvare tro? Legen hadde ikke plass til 6-ukerskontroll på meg før 12 uker etter fødselen, så da sitter jeg her og lurer da... Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg ble den helt som før.. Vi hadde sex etter fem uker og det var bare herlig. Mannen mente det var som før og ingen ting er bedre en det. Lykke til du også!

Skrevet

Heizann!

hadde akuratt det samme problemet..

Føltes som jordmoren hadde sydd meg igjen!

Vi prøvde men klarte det ikke!

vAr skikkelig smertefult!

Men det gikk til slutt!

Å sexen blir bare bedre å bedre:D

Skrevet

Alt var som før. Bruker fortsatt glidemiddel, for en blir naturlig mer tørr etterpå. Er super fornøyd med syingen etter fødselen. Revnet ikke så mye, heldigvis, men noen sting ble det.

Vi var begge litt spent til første samleie, men det gikk over all forventning.

Nå synes jeg nesten det er bedre enn før.

Skrevet

får håpe det går seg til hos meg og da! Sliter ikke med at det er tørt, men rett på innsiden av åpningen kjennes det trangere ut. Og det var ikke noe godt da! Strammet skikkelig på en måte! Revnet ikke noe særlig under fødselen, men vet jeg hadde en liten rift rett på innsiden, så da kan det jo være syingen som plager meg, at jeg er sydd litt trangere på en måte? Håper det blir bedre iallefall! Takk for svar!

HI

Skrevet

Det blir bedre! Med meg kjentes det også ut som om jeg var sydd for hardt sammen, men det har kommet seg litt etter litt. Men 6-7 uker er IKKE lang tid så du må bare ta tiden til hjelp! Jeg fødte for 7 mnd siden og er fremdeles ikke normal, men det blir stadig bedre,

Skrevet

hei!

jeg ble ikke sydd men føler meg fortsatt 5 mnd etter fødsel, mye strammere og alt er som før,blir bare fortere sår..

er det ikke rart mange menn tror vi blir løsere etter f. mens vi jenter føler oss trangere..samboer syns alt er tipp topp han så! vi er jo skapt for dette!

Skrevet

Har opplevd akkurat det samme.. hadde to sting, og ble sydd veeeldig stramt. På etterkontrollen sa jordmoren som sjekket meg der nede(privat kvinneklinikk) at noen blir sydd unødvendig stramt.. kroppen klarer å restaurere seg selv helst, så ikke nødvendig med så stramm sying. Denne stramheten må tøyes langsomt med sex, og kan ta litt tid.

Er nå 4mnd etter fødselen og det kjennes fortsatt stramt der nede. Unner ingen å bli sydd så stramt. Ser frem til det blir bedre ja! ;O)

Skrevet

fysisk er sexen like bra som før,men jeg blir aldri tent lengre.. sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...