babyprincess Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har gått 3, snart 4 dager med konstant vondt i magen. Føler luft boblene romstere der inne. Lurte på om jeg skulle ta en tur til legen på fredag, men er så teit hvis det bare er luft liksom...! Har fjertet endel...;-) I dag tidlig voknet jeg og måtte på do å shite...det kom sikkert 5 liter diare fordelt på to toalettbesøk med 5 min mellomrom...! (sorry, æsj...) Er dette normalt? Er det bare luft å sånn? Kan noe skje med babyen? Er 18 uker. Er fortsatt små uggen i magen!!... Bør jeg gå til lege? Tusen millioner takk for svar.
litakine og Theodor Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, vet jo at det er litt omgangssyke ute og går i hele norge for tiden. Men hvis det bare var diare da, og det ikke har vedvart, så er det vel ingen fare for babyen - det eneste jeg tenker på da er eventuelt dehydrering, men det er jo bare å pøse på med vann. Hva luften i magen angår, så er det en del gravide som sliter med det, har perioder med det selv, og vet det er flere jenter her som har en del luftsmerter. Men uansett så kan du jo f.eks ringe legen i telefontiden, og høre hans mening om saken - vi er jo ikke eksperter her, vi snakker bare ut av egne erfaringer.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 For å lindre luftsmerter kok opp vann evt i vannkoker å drikk ett krus med kokt varmt vann.
Stor_smil Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Hvis du har mageknip og mye luft i magen, kan du forsøke siloxan fra apoteket. Det er respetfritt og absorberes ikke i kroppen, og kan derfor brukes av gravide.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 hør på stor_smil, hun er god på sånne medisin ting mitt lille apotek hihi
babyprincess Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk for svar:-) Da blir det apoteket neste;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå