fox`y Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 fredag kl.06.50 ble jeg mamma til gutt nr 2...kjempe sjønn gutt på 3995 gr og 52 cm..han kom 4 dager før UL termin... fødselen startet me rier kl.19.30 torsdagskveld,dro til sykehuset da riene ble veldig tette kl.03.30.. hadde 6 cm åpning da jeg kom til sykehuset..tok et lite bad på knappe 15 minutt før jeg måtte sjekke åpning på nytt.da var d 7 cm..fikk epidural pga serierier denne gang oxo..ble litt hektisk på slutten for jeg besvimte av en go del ganger så d kom flere jordmødre og barsellsykepleiere inn...men til slutt kom han ut etter 15 minutt me pressrier.. måtte sy litt men var en fantastisk opplevelse.. nå har jeg å lillemann komme hjem og storebror på 2 år er stolt.. er veldig opptatt av babyen og vill kose mye hehe de er så søte:O)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ååå) Gratulerer så mye med lillegutten din:o) Klem<3
Torpekjærringa Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Neimenn foxy ;o) GRATULERER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så gøy ) gratulerer så mye til L, storebror også ) snakkes på msn når du har komemt deg litt da !! Stor klem S
mammaen til G & A Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer, kos dere masse sammen fremover.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Så kooos masse gratulere =0)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 nhåååå!!! gratulere så kjempe masse!! kose dere... :;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå