Gå til innhold

Hvordan vet man at noe er igang da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sprø av å vente på det lille nøstet. Er ikke det at det er så fælt å vente, men jeg vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter...

Er tre dager over termin og har vondt i tissen. Ikke inni, men ømt i området rundt liksom. Akkurat som jeg har slått meg på en måte. Hodet er festet, og det er sikkert det som presser nedover, så den kan jeg være med på.

Så har jeg fått tiltakende vondt i ryggen den siste uken, og smerter i rompa / bekkenet og nedover lårene både foran og bak. Det siste særlig idag.

Har hatt perioder de siste dagene med mensmurringer. Noen har vart 20-30 sekunder, og kommet igjen, men det har liksom ikke blitt noe av.

Igår kveld hadde jeg tak nederst i magen igjen, gikk og la meg for å kjenne ordentlig godt etter, men da forsvant det... Kjenner forskjell på om hun trykker eller om det strammer, og det er stramming det jeg kjenner nå, men i tillegg kan det og kjennes ut som hun borrer seg nedover.

På UL forrige uke, sa legen at hun sto godt nede..

Tisse må jeg hele tiden! Nedpress kjennes det også ut som jeg har.

Vet at dette er individuelt altså, men alle sier; Man er ikke i tvil når det er igang, men jeg er i tvil jeg... For dette har tatt seg opp de siste dagene, og jeg håper i det minste at det er en start;)

Ja hva vil jeg egentlig med dette??? Høre om noen har det likedan eller har noen tips kanskje??

hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...