Gå til innhold

Mrs Solis !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å sende deg en pm, men det gikk ikke ! Tenkte bare jeg skulle fortelle deg hvordan det gikk idag, da du skrev med meg igår vedrørende eksen min osv. Har iallefall skrevet hvordan det gikk under den samme tråden som igår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heii Fortvilet!!=D=D

Har nettopp lest tråden din, og er uendelig glad på dine vegne.

Tror jeg veit hvorfor du ikke fikk sendt meg PM, fordi jeg kommer ikke inn på "Din Egen Side" selv. Men moderator skulle ordne det.

Åh, så utrolig fint du fikk snakket med han, og virket jo som om han har ganske mye følelser for deg fortsatt!!

Masse klemmer fra meg og lille snuppa =)

Skrevet

Tusen takk :):):) Så det du hadde skrevet nå ! Jeg sitter her med så mange rare følelser i kroppen min, det er jo resten av livet mitt det handler om ! Jeg er bare SÅ glad jeg klarte å prate med han om dette. Jeg kjenner han så godt at han normalt ville avist meg kjapt om det var helt uaktuelt at vi kunne blitt sammen. For en mnd siden sa han jo det via msn: tviler sterkt på det !

Iallefall så kan det hende det var usikkerheten hans som pratet, ikke vet jeg, men at han har følelser for meg innrømmet han jo, så det er iallefall N O E der ! Nå er det bare å vente, vet ikke hvor lang tid jeg skal gi det jeg, før jeg nevner noe, men har bestemt meg for å se litt hva som skjer fremover. Jeg ser han jo tirsdag og onsdag ! Så kan hende han sier noe da, ellers så skal jeg jo til syden denne uken som kommer, og blir borte i to uker, så han får god tid å tenke. Tipper han kommer til å savne lillesnuppa også (og kanskje meg?) !!!

Den som lever får se, men jeg tror jeg fikk frem alvorligheten i bruddet og alle konsekvenser som fører med. Konsekvenser han kanskje ikke ser nå, men som senere garantert vil dukke opp. Særlig om det fortsatt er noe imellom oss, da er det rett og slett ikke verdt at vi ikke prøver !!!

ÅÅÅH SÅ SPENT JEG ER !

Skrevet

Må igjen si det, du var så tøff som tok mot til deg og snakket med han!

Og ja, jeg tror nok også han hadde sagt i fra om det ikke var noe der, menn er ganske enkle sånn :o)

Tror også det var usikkerheten hans som snakket der gitt, og hvis han innrømmet følelser for deg er det bare PERFEKT!

Hvis han så kjemien mellom deg og datteren deres, er det heller ikke umulig at han vil savne dere, men om han tar det opp før eller etter syden turen er jo ikke godt å si. Men tror det vil være lettere å si noe etter et par uker, hvor han mest sannsynelig får kjenne savnet og lengselen etter dere! =)=)

Skjønner godt du er spent! Selv om jeg og faren til snuppa aldri hadde noe særiøst forhold, savner jeg han jo veldig...

Men kan jo være han tar det opp med deg allerede tirsdag og eller onsdag. Er nesten like spent som deg, hehe. Føler jeg nesten kjenner til hele greine nå=)

igjeeen :LYKKE lykke lykke til!=)=)

og uansett har jo samtalen gitt dere noe, og er sikker på at dere vil kjenne hverandre bedre etter dette - uansett utfall:)

Skrevet

Hehe har svart videre i den andre tråden litt også jeg hehehe !!

Ja helt enig, det kan iallefall ikke være dumt at vi pratet ! Jeg sa det til han at vi MÅ kunne prate sammen, og vi MÅ kunne være sammen rundt datteren vår. Vi fikk jo begge se hvordan hun lyste opp når hun hadde oss begge der. Det var utrolig rørende faktisk !

Og som du sier så er det bra vi fikk snakket, det må være godt for noe ! Jeg kan også nå leve med å vite at jeg faktisk sa ifra, jeg har faktisk gjort det jeg kan ! Og selv om han er i et slags forhold så er jeg glad jeg turte å snakke med han, for det forholdet ser ikke ut til å være superseriøst, dessuten så har jeg noe hun ikke har, jeg har barnet hans ! Så om han har følelser for meg, så bør jeg faktisk stille ganske langt foran i køen, skulle man tro !!!

Jeg er så glad for at jeg har fått sagt det til han, og jeg er SÅ glad jeg slipper å gå å angre resten av livet på noe jeg ikke sa !!!

Skrevet

Hehe, ja, svarer litt her og litt der hehe.

Blir noen ganger så engasjert, og dette er jo en rørende historie.

Som du sa i den forrige tråden (tihi), så tror jeg nok også han fikk seg et lite sjokk! Det var jo tross alt du som dro osv osv, og kan hende han bare har vært litt innesluttet i forhold til at han savner deg osv.

Hun damen og det ""forholdet"" virker ikke særlig særiøst utifra det jeg har lest, og du har jo barnet hans! Hvis lilletuppa deres i tillegg LYSTE opp da hun hadde begge tilstede (noe jeg er ganske sikker på at hun gjorde, snuppa mi elsker oppmerksomhet fra flere av sine nærmeste om gangen, hun og:D), så tror jeg nok han må ha blitt litt satt ut. Satt ut av synet av de to som jeg vil tro betyr mest for han i verden - deg og datteren din! Han skjønner kanskje ikke hvorfor han plutselig skal få alt i fanget. Litt forvirret. Han har følelser for deg, og det er nok bare et spm om tid før det blir dere to igjen. Skal ikke si alt for sikkert, men jeg håper og tror det!:)

Skrevet

Åååh så søtt av deg !

Ja jeg håper virkelig dette kunne ført oss tilbake, og jeg skjønner vi må ta det sakte, ting skjer ikke over natten, men om det kunne skjedd hadde ingenting vært bedre !

Tenk den store impakten det har for livet for datteren vår da ? Om vi to kunne funnet ut av ting ! Sukk, nesten hele livet hennes blir totalforandret isåfall !

LOVER å holde deg oppdatert ! Det fortjener du, kan hende det tar tid før noe skjer, men jeg skal si hvordan det er på tirsdag etter han har levert henne osv. Jeg må jo merke noe på han når han kommer. Enten er han utrolig kort, eller så er han pratsom og koselig. Mange småting kan røpe han !!!

Lover å si ifra iallefall, og jeg setter så pris på at du bryr deg - virkelig ! Føler meg nemlig veldig alene om alt dette, har ikke fortalt noen venner eller familie om dette !!!

Stor kos fra meg !

Skrevet

Bra du skal oppdatere:)

Mange klemmer tilbake:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...