♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Vi har kjøpt en, men er føsrtegangs å vet ikke helt hvor bra det er. Men skal prøve, hører babyer sparker av seg tepper etc, og dyne er kanskje i varmeste laget, så skal teste grobag.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Er også førstegangs,og har sånn grobagegg,så og har kjempe lyst på dynepose. Litt greit å høre åssen erfaringer folk har gjort seg med den:)
familien kaos- komplett Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 hm, hva er det da??? Høres ut som en oversettelse av voksipose?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Det er ikke det samme som voksipose. Men det er vel noe av det samme. Er førstegangs så jeg har ikke så masse peil på de soveposene,men grobagdyneposene har vunnet pris for å være det beste produktet på markedet når det gjelder ting til barnerommet. De finnes i forskjellige str og tykkelser i forhold til hvor varmt/kaldt det er i rommet. Grobag har masse forskjellige produkter som er bra for babyen og som skal forhindre krybbedød. Du kan se mer på hjemmesiden deres(britisk side,men man får produktene i Norge og): http://www.gro-group.co.uk/grobag/brands/babysleepingbags/ Jeg vurderer å kjøpe sånn. Jeg har sånn grobag-egg som viser tempraturen i rommet og om det er en fin tempratur for babyen. Veldig greit. Har hatt den på siden vi kjøpte den,og jeg ser at vi har en grei tempratur på soverommet,men det kan bli litt for varmt når det steiker som verst.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Bruk grobag® sovepose for barn istedet for teppe/dyne og din baby sover bedre, lengre og med færre avbrudd. Selv sover du bedre for du vet at barnet ditt ikke blir kaldt, og risikoen for krybbedød reduseres! Grobag® har vunnet gullprisen som beste babyprodukt i Storbritannia både i 2004,2005 og 2006!!! www.barnetrend.no
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Vi kommer til aa bruke Sleep Sacks (samme konsept som grobag bare at de kommer fra andre produsenter i USA) i stedet for dyne naar babyen skal sove. Har kjoept inn babydyne til barnevogna da--siden det kan vaere kaldt ute (og babyen der faar mer oppsyn,) men i vuggen og senga blir det sleep sacks i stedet for dyne. Det er sikkert greit med dyne og, men jeg maa innroemme at jeg har blitt litt paavirket av tiden min i USA. Der er det kjempefokus paa aa aldri dekke til babyen med dyner/tepper osv--de skal helst ikke ha noe over seg i senga, men heller bruke disse posene. Men saa tenker jeg ogsaa at norske dyner er ganske lette i forhold til de tykke teppene som brukes der borte, saa de er sikkert ikke saa farlige... Uansett velger vi sleep sacks i stedet for dyne, men dyne er sikkert greit det ogsaa altsaa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå