AneB Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Når jeg leser den tråden slår det meg at enkelte må jo ha sex ganske sjelden, eller alltid på salongbordet eller på kjøkkenet eller lignende. Om man har sex fire dager på rad, noe som vel er ganske vanlig om man prøver å lage barn, så er det vel ikke så greit å vite hvillken av de fire dagene man ble gravid!? Tenkte jeg da...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hehe, ja, var en lik tråd her i går også... Personlig tror jeg de fleste antar det...
AneB Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Unnganget, faktisk... Bare til å lagre dette nye flotte ordet i vokabularet!
yasmina Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Mini ble unnfanget i senga, kan gi deg datoen til og med for mannen var borte de 2 ukene foer og dagen etter dro vi til Tunisia. Der la lillegutt i vaar seng og vi hadde ikke sex de to ukene heller...... Men naar lillegutt ble unnfanget er ikke godt aa si ettersom at vi da var hjemme og foerte et normalt liv..... Hehe men skjoenner hva du mener.....
Gjest ->>- Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Det er vel ikke direkte usannsynlig at de ikke prøvde å lage barn. Personlig vet jeg på minuttet når ungen ble kreert, uten at det har noe med sex å gjøre. Men det er nok noe mer sjeldent.
Nit@™ Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Dessuten trenger det ikke å ha skjed akkurat der og da, fordi sædcellene bruker jo som regel litt tid på reisen ) Kan skje så sent som 4 dager etter "produsksjonsøyeblikket"
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Denne gang kjente jeg det utrolig nok =0) sa til mannen min nå skjedde det noe =0) tenkte ikke mer over det før mensen ikke kom og stekene lyste mot oss hi hi =0)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Vet det vi da. Det var den ene gangen vi koste oss foran peisen og kondomet sprakk. Men hjertlig velkommen var hun alikevel! Vår lille nr 2. Med de andre er det mer usikkert.
d",)~^~^~ Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Jeg fikk en følelse av at det skjedde noe både med nr 1 og 2. Har hørt om flere som har sagt det. Er kanskje kvinnelig intuisjon :-) Forøvrig kan jeg fortelle såpass som at alle mine er hjemmelaget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå