Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Har ikke merket noe enda. Er 2.gangs og vet at det er vanligere da. Men, ikke noe her altså! Hadde egentlig ikke mange kynnere under forrige graviditet heller, bare når jeg gikk raske turer! Da ble magen stram som en tromme!
Adriansmor med tulla Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 merker at magen strammer seg inimellom ja... men ikke mange...
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 har måttet sport tidligere hvordan kynner kjennes ut jeg=) hehe, men ja har nok kjennt noen nå ja=)
KlemC 3småUnder3år Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Heldig du da.. Første svangerskap hadde jeg kynnere hver dag fra ca uke 20.. ganske plagsomme.. Og nå dette svangerskapet har jeg kjent dem fra uke10... tro det eller ei...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 hei! er 20 +4 og har hatt kynnere hver dag i over en uke, spesielt etter orgasme. men en venninne av meg som har termin om en måned ca har ikke merket noe til kynnere. jeg synes de kan bli litt ekle og ubehagelige. ikke vonde, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå