Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 på kynnere og maserier.....?? har jeg ikke fattet helt.....
fairy Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Sånn jeg har forstått det er ikke kynnere vonde.. Det er maserier.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 så hvis jeg har kynnere som gjør litt vondt og er ekstra harde nederst i mageregionen er det kanskje ikke vanli kynnere alikevel??
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 hmmm.... da har jeg kanskje hatt maserier da... Oi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå