Gå til innhold

plis svar meg noen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hørt det med slimproppen, men er ikke helt sikker på hvordan man vet at det har gått..

var på do i dag å da så jeg på papiret at det var en passe stor klomp me gul hvit slim. jeg er ikke helt sikker på om det er bare mye utflod eller om det karnsje kan være slimproppen??

har gått å vært småkvalm å urven i hele dag, å hatt litt vondt i magen å noen såm kjennes ut som veldig svake "sammentrekkninger" eller rier i unnerlivet..

hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var i alle fall sånn slimproppen hos meg så ut så det er nok mest sannsynlig den som har gått da ja!!:):):) sammentrekkningene aner jeg ikke hva kan være men kan nok være modnigs rier kanskje??

Skrevet

takk for svar:)

har forhåpninge på at babyen skal holde seg i magen noen uker til. er bare 7 mnd på vei...

kan lege se om det er slimproppen som har gått?

Skrevet

Vetikke om legen kan sjekke det, men sist gikk proppen min ei uke før fødsel, men den var helt blank. gikk en dag hvor det kom mye blankt slim, kjentes nesten ut som jeg tisset litt på meg.. :)

Men, hos noen går slimproppen leeeenge før fødsel, hos ei venninne gikk den i uke 27, hun fødte i uke 39 :)

Skrevet

det kan gå mange uker før noe skjer fordet om slimproppen går. dessuten høres det ikke ut som om hele har gått.....

Lykke til;)

Skrevet

hei, j var på ul og gynekologen kjente at proppen min var der ennå, men da undersøkte han m vaginalt!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom du er bare 7 måneder på vei og tror slimproppen har gått og noe er på gang må du selvfølgelig ringe føden og spørre hvordan du skal forholde deg til dette. Tenk om fødselen er i gang og de kan stoppe den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...