Gå til innhold

Nedpress eller støl eller ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy filler'n det er vondt nederst i magen. Vondt å bøye seg fremover, å gå, å bruke magen til noe som helst... Eneste som hjelper er å ligge rett ut og ikke gjøre noe som helst. Ikke røre seg engang.

Håper bare ikke det betyr at noe er på gang snart, siden jeg skal på ks-vurdering imorgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Uff det der høres ikke godt ut, du må nok ta det med ro kjære deg. Jeg lurer på om jeg kan spørre deg om hvorfor du skal på KS- vurdering? Jeg var hos legen tidligere denne uken hvorpå jeg fikk vite at hodet ikke har festet seg enda, har i dag 9 dager igjen til termin. Spørsmålet da var om jeg skulle komme til kontroll på sykehuset i tilfelle KS. Men jeg har ikke noe lyst til å ta røntgen. Min mor hadde trangt bekken, så der ble det tatt hastekeisersnitt med første mann og vanlig KS med meg. Mulig jeg har arvet trangt bekken fra min mor, kanskje det er derfor bebisen ikke vil feste seg, hvem vet?

Skrevet

Nettopp pga bekkenet. Er 37 uker idag og småtten har enda ikke festet seg hos meg heller. Legen mistenker smalt bekken og/eller tippa bekken. Moren min holdt på å miste sin første pga smalt bekken og det er flere i familien som har det, så da er det greit å få det sjekka.

Men det er kanskje greit å ta røntgen slik at du vet åssen det ligger an, tror du ikke?

tar det med ro idag ja. Har nesten bare ligget rett ut på sofaen, klarer ikke gjøre stort annet gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...