Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei. Jeg hadde sex i dag tidlig og har siden da hatt veldig til stikking i underlivet og magen har vært steinhard hele tiden... Har også hatt mye sammentrekninger. Er i uke 37 nå og har ikke hatt sex på 15 uker pga fare for prematurfødsel, men har fått tillatelse nå... Noen som har det likedan?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Har ikke slik som du har det men, har hatt slik før fødselen. det er nok modning du har, er du intressert i å føde i løpet av de første dagene bør du IKKE ta det med ro på sofaen. Vær aktiv og ikke legg deg ned når du kjenner de stikkingene du beskriver, gå turer og gjør husarbeid, pust deg gjennom kynnerne så slipper du forhåpentligvis å ha en langvarig fødsel, det hjalp for meg, kanskje hjelper det for deg. Lykke til:) Og det at det var fare for en for tidlig fødsel tidligere trenger ikke å være grunn for at du vil føde fort nå, ja sex er nok grunnen for at du har det slik. Ha sex igjen og ligg i ro etterpå
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #3 Skrevet 9. juli 2007 Tusen takk for svar. Veldig rar bak i ryggen og i magen i dag også... Så blir nok ikke så mye stillesitting her... Prøve å være litt aktiv. Så spørs det om vi skal prøve litt sex igjen i kveld. :)
VinterSol+2 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 hei, sånn stikking er modning ja:) Ikke få for høye forhåpninger heller, da kan du lett bli skuffet! Jeg fikk også sexforbud en stund pga fare for prematurfødsel, men fødte kun 6 dager før termin, og vi hadde mye sex når vi fikk lov igjen! Men ta det med deg, som hun skriver over her, det kan absolutt hjelpe på så du får en kortere og lettere fødsel når du kommer i gang, det hjalp iallefall godt for meg! (hadde 3 cm åpning på morgenen den dagen jeg fødte, riene begynte i tretida, og jenta var ute før midnatt!) lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #5 Skrevet 9. juli 2007 Hei!! Tusen takk til deg også. Jeg skal ta med meg dette videre. Jeg har hatt 2 laaaange fødsler der problemet er at det ikke vil åpne seg, så jeg er villig til å prøve forskjellig for å slippe det. I mårra skal jeg prøve modningsakupunktur... Så da får vi se da... Det ender vel opp med at jeg går over tiden nå da i og med at det har vært så mye tull... Har omtrent måtte ligget siden uke 21.... Kjedelig og trist! Men takk for alle gode tips og råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå