Gå til innhold

Den snille hyggelige naboen min har blitt et monster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor desverre i en horisontalt delt 2.mannsbolig, men har til nå hatt ei hyggelig og snill nabo. Hun har skrytt av lillegutt, om hvor flott han er. Jeg har spurt om barnegråt plager henne, men neeeida, det går så fint så. Hun har ei datter selv også, 12 år.

Idag har hun rablet fullstendig. Dagen startet med musikk på full guffe.. Ramstein av alle ting... deretter fikk jeg en mld. "Nå skjønner du hva jeg må holde ul!, vi får se hvor lenge du holder ut!"

Siden har det vært musikk. Holder på å bli litt sprø for å si det mildt, så jeg gikk ned å spurte pent om ikke vi nå kunne ha en pause på musikken. Ei herja dame åpna døra og ropte "Ikke faen, dere får fløtte" slår døra i tryne på meg og låser.

Jeg skal aldri aldri aldri mer bo i 2.mannsbolig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oida.. jeg hadde ringt politiet jeg da.. det er jo trakkasering fra hennes side..

Skrevet

Nei, nå måtte eg le! Så utroooolig barnslig da! Hun kunne vel bare gitt beskjed visst noe plaget henne, som vanlige folk gjør?!

Eg synes dere skal kontakte politiet ja.....ikke flytte iallefall! Da får hun jo bare viljen sin, og noen andre som flytter inn må lide!

Skrevet

Jeg har ringt politiet, de kan ikke gjøre så mye før klokka 23 i kveld. Det kan bli en festlig kveld ja. Tror vi rømmer huset nå, stikke til mamman min en tur. Ringe politiet på nytt i kveldinga, har ikke veldig tro på at det skal gi seg.

Datteren hennes kom hjem nå ista, slapp nesten ikke inn. Ble stille i 10 min. så kom moren hennes og hentet datteren.

Så nå er det på'n igjen med musikk. Ramsten fremdeles. Makan til kjærring.. jaja

Skrevet

Høres da utrolig barnslig ut av henne da. Hvis hun syntes det ble mye barnegråt, så kunne hun jo ha snakket med deg om det i stedet. Og dessuten, barnegråt er bare noe man må leve med, babyer skriker jo ikke for å plage naboene akkurat. Håper det er noen andre naboer rundt dere som også reagerer. Synes ikke du skal gi deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...