♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 mindre så langt, kvalm hele dagen og kun 8 uker....
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Mindre her også =( Blir så misunnelig på dere som får økt sexlyst under graviditeten jeg... hmm, orker bare ikke jeg...
twoboys & a girl Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Nei, man skal vist ikke det:o) Har like mye som før, men så er det jeg som alltid maser om sex, kunne hatt flere ganger om dagen. Stakkars fyren trodde han skulle slippe unna, han gleder seg sikkert vilt til fødselen, fri ett par uker... Hehe
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 MYE mindre...både meg og sambo har faktisk fått mindre sexlyst...så gleder meg igrunnen til d tar seg opp igjen ja
Love my kidz Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Vi har droppet sex fordi jeg bare fikk vondt. Men vi har opprettholdt kosen da, løser kryssord i senga og koseprater og tøyser og tuller ;-) Vi har begge savnet sex, det er klart, men vi tenker som så at vi har hverandre livet ut, så vi skal nok ta det igjen =)
nudi *fødeklar* Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 MYE mindre. Gleder meg til det blir normalt igjen!!
SokkeLaila Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 ..den har ikke vært gravid den som fant opp slagordet 'Less is more'!! ..her er det mindre -og det føles absolutt ikke som 'mer'!
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 mindre-definitvt! delvis fordi jeg har vært plaga med blødninger og vi ikke helt tørr stole på at det dukker opp igjen ved evt sex og delvis fordi han er redd det vil skade baby
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Beklagelig mye mindre! Fikk jo i tillegg beskjed fra legen om at det neste 6 ukene får jeg ikke ha noe i det hele tatt heller! Ikke så mye som en liten orgasme!!! Dette pga at jeg har en blodansamling i livmora! Da kan jeg miste om jeg har sex!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå