Blubblubb Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 .....hva tenker du da? Vil du har sex så snart som mulig igjen for å "rette det opp" eller blir det lenge til du har lyst igjen?
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 først blir jeg skikkelig sånn.. hva skal jeg si da. oppgitt - og trekker meg unna, så blir det om å gjøre å rette det opp på best mulig måte;o) hehe.. ikke at vi har dårlig sex ofte da, men hvis lysten ikke er på topp, eller han er pissetrengt og må ta en pause når vi er midt i greiene blir jeg litt oppgitt ja
Simselimsen Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Vi pleier som regel og le av det....og sier: Oi, dette var sikkelig dårlig! hehe.... Men vi vet jo at sexen våres aldri kommer til og bli så dårlig som nå. Den dårligste sexen vi noengang har hatt er nå, og den er ikke så ille heller så...Fødte for 91/2mnd siden og er gravid i uke 32, så det har vært mye styr for kroppen min det siste året og jeg føler at den ikke fungerer helt som den skal på sexfronten. Vi gleder oss sånn til at neste baby er ute og kroppen min kan begynne og bli normal igjenn.
1litenOg1Stor Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Her var det veldig mange som ALDRi har hatt dårlig sex..hmmm..hehe:=)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 jamen jeg synes det er rart at man kan ha dårlig sex jeg da.. Vi har kun sex om vi har skikkelig lyst begge to å da får det jo ikke blitt dårlig eller?
♥ DAME Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 For å være litt for åpen, kremt så har vi vært i lag i 1 år og 4 mnd, har hatt sex ca 500 ganger og ikke en eneste gang har det vært dårlig sex... ))))))))))))))))))))))
1litenOg1Stor Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Det spørs vel hva man legger i begrepet dårlig sex også,uten å gå så mye innpå det her.. Men de fleste har vel hatt dårlig sex innimellom,ihvertfall hvis man har vært sammen en stund.Når forholdet går trått eller hvis man er enslig og har hatt en dårlig one night stand.Men det trenger ikke å være alle.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Ingen regel, ingen krise om så skjer, bedre lykke neste gang..
d",)~^~^~ Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Det er ikke hver gang at det er den store WOW-opplevelsen. Man må vel ha litt dårligere sex innimellom for å kunne sette pris på de fantastiske omgangene. Ikke at det skjer så ofte, men ja, jeg har hatt dårlig sex. Det er vel helt normalt når man har vært sammen lenge. Og med dårlig så mener jeg ikke at det er en skuffelse, for sex er alltid godt, men noen omganger havner i bunnen av rangeringa :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Ikke nødvendigvis dårlig, men kanskje ikke så bra som "forrige gang"? Skjer vel de fleste før elelr senere... Får ikke noe spes behov for verken å unngå det eller rette det opp - men det blir som regel bedre neste gang vi hopper uti det )
Monajenten Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 Her er det sånn at selv om vi har problemer oss i mellom, så har vi et utrolig bra sexliv likevel. Så nei, vi har i grunnen aldri hatt dårlig sex.
lykkelig og solstrålene Skrevet 8. juli 2007 #18 Skrevet 8. juli 2007 Har ikke dårlig sex lenger ) men tidligere ville jeg ha sex så snart som mulig igjen.
Vennlighilsen Skrevet 8. juli 2007 #19 Skrevet 8. juli 2007 Her er det mye "blondiner" tror jeg! Tenk å synke lavt at man juger på nettet om at man aldri har hatt dårlig sex.....har dere glemt at dere faktisk er anonyme?
d",)~^~^~ Skrevet 8. juli 2007 #20 Skrevet 8. juli 2007 Her på DIB finns det for det meste perfekte damer som har fantastisk sex flere ganger i døgnet, vasker gulv hver dag, pusser vinduer og skifter på senga en gang i uka, bare har bakovervendt bilsete, aldri bruker våtservietter og som attpåtil bruker flere timer her hver dag på å fortelle alle oss andre om deres perfekte liv. Tror det handler om dårlig selvtillit jeg....
Hufsla Skrevet 8. juli 2007 #21 Skrevet 8. juli 2007 hehe, jeg tenker også mine tanker om de som svarer her. De som innrømmer å ha hatt dårlig sex må liksom understreke at "men det er veldig sjelden altså!" Der og da tenker jeg ikke akkurat at jeg vil "rette det opp" igjen så fort som mulig, mere "huff, bortkastet tid!" Men jeg glemmer det fort, og tenker bedre lykke neste gang.
Dailis Skrevet 8. juli 2007 #22 Skrevet 8. juli 2007 Hehe, du er ikke alene om den tanken... Noe går ikke helt ihop alltid;)
Vennlighilsen Skrevet 8. juli 2007 #23 Skrevet 8. juli 2007 Ja trodde at man skulle kunne komme med spm og få gode råd, men det virker på meg som om folk flest er opptatt å dytte deg ned i søla og si "nei jeg har ALDRI opplevd det" o.l Nei jenter vær ærlig! jeg har 2 barn og mange venninner ALLE har problemer og tunge stunder TRO MEG!
Dailis Skrevet 8. juli 2007 #25 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er vel kanskje litt kresen, hehe, så jeg har vært misfornøyd noen ganger ja... Har ikke like lyst dagen etter igjen, men det er sjelden årsaken til at det kan gå litt tid mellom gangene. Og jeg har aldri tenkt at det må rettes opp. Følelsen av at dette var ikke helt best går fort over og er glemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå