Kiwi med maispire Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg skjønner ingenting jeg... Har vell 28dagers syklus. Syklus 1 Første dag i siste menstruasjon: 26.06.2007 Min fruktbare periode: 07.07.2007 - 12.07.2007 Eggløsningen finner sted: 10.07.2007 Termin: 03.04.2008 Men jeg testa positivt en uke etter siste mensen. Altså tirsdag 3juli. Men?? hææ? har jeg el så lenge jeg da?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ja, det var tidlig, kanskje syklusen din har forandret seg litt? Testet du noen av de andre dagene da? Testen kunne vært feil også da..
Kiwi med maispire Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Jupp Testa 2.dag etter mens og var svaaakt positiv dag 3-litt mere positiv. Dag 4- lik dag 3 Dag 5 - litt mere dag 6- enda mere dag 7 -kjempe positiv dag 8- ikke fullt så sterk dag 9 enda mindre.... og slik fortsetter det da.. Og jeg testa 2 ganger for dag, morgen og kveld og de viste nøyaktig det samme...
rosa78 Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 hei. ikke for å være negativ... men er du sikkert på at det var mens du hadde og ikke en spontan abort????? ut i fra min erfaring kan det nesten virke slik:( krysser fingrene for at du har ustabil syklus....
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Kan virke som to ting...En veldig tidlig SA (spontanabort) eller tidlig EL... Jeg tror mest sannsynlig tidlig EL...For noen har EL rett etter mens og andre to uker etter (ettersom hvor lang syklus du har...) Jeg tempet etter El og fikk klart pos på deg 12 etter mens... men så forandret den seg til usikker EL på dag 17.. Så nå er jeg spent på hva som er riktig...Om jeg testet pos på 13 dager etter eller 9 dager etter EL... Så den dagen EL testen var på sitt serkeste vil jeg tro du hadde EL. Men forsett å test etter EL ut denne uken også, sånn å være på den sikre siden..=o) pg så tester du med grav test om ca to uker..Altså fra den 16/7...=o) Bare et lite råd=o) Krysser fingrene for deg=o) klem
rosa78 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 ja krysser fingrene... bare tenkte har selv hatt en sa og da stiger den opp også blir det borte.... det SKAL ut av kroppen etter 14 dager vis det er det som har skjedd... men satser på en tdelig el..... klem
Kiwi med maispire Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2007 er det en sa så er det ikke noe å gjøre med det:) Jeg håper på det positive jeg;) hehe
Kiwi med maispire Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 forresten, jeg er kjempesikker på at det var menssmerter:) det kåm på den dagen jeg visste den ville komme, og hadde normale menssmerter som jeg alltid har. I tillegg har jeg graviditetstestet meg sååå mange ganger nå at jeg er sikker på at jeg snart får belønning fra billige-teste,dk... hehe
rosa78 Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 er det en tidelig sa så får man ikke gjort noe med det... er hvertfall en grunn til det... spenndfe å høre hvordan det går videre... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå