Gå til innhold

Noen flere som gleder seg til å kvitte seg med graviditetsklærne


Arwen*

Anbefalte innlegg

og å hoppe inn i sine normale klær igjen?

Jeg synes neimen ikke det er lett å finne noen klær jeg føler meg "helt meg" i, selv om jeg har handla inn variert med klær denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er greitt med mamma-klær, de er faktisk veldig komfortable! Men jeg gleder meg faktisk mere til å bli kvitt magen....! Gleder meg til å kunne være litt mer aktiv igjen, ikke være så andpusten og sliten hele tida.... Skal bli godt å gå lange turer igjen uten å føle meg som en stranda hval! =) Er jo koselig med magen, og jeg er i fin form, men den er litt upraktisk, det må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg voldsomt til å bli mere aktiv jeg også, er ganske begrensende med stor mage, vond rygg og bekkenløsning. Koselig med mage, je, men veldi begrensende. Du som bruker dine vanlige klær er utrolig heldig. Jeg vokste ut av det meste allerede ved juletider, fikk fort stor mage. Men nå bruker ikke jeg vide klær til vanlig, og da vokser man jo også fortere ut av både olabukser og topper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Er i utgangspunktet stor så mine klær er i utgangspunktet store :)

Har kjøpt noe nytt som er litt lengre enn det jeg hadde fra før på overdeler. Skjørt, linbukser med strikk,tights og et par kose bukser ligger nå under magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg tør å håpe på å kunne bruke mine vanlige klær i nærmeste fremtid, har hørt om andre som har brukt mamma klærne en god stund etter fødsel også... Men skal bli utrooolig deilig å få bort magen, og kunne være mer aktiv/gå turer igjen- og ikke minst bli kvitt kvalme&halsbrann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! Gleder meg til å kunne bruke vanlige klær igjen. jeg ble også stor ved juletider og nå kan jeg ikke bruke bukser engang fordi de er allt for trange rundt magen! Jeg er i utgangspunktet ikke så stor, så da har jeg ikke kunnet bruke de gamle buksene eller gensrene siden jeg var 3 mnd på vei. Åhh det skal bli deilig å kunne bevege seg ordentlig igjen!

Men nå har vi jo ikke så lenge igjen heldigvis :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her. var også allerede veldig stor rundt juletider(føltes slik), tålte ikke at noe prsset på magen!!

Jeg er egentlig veldig liten..veide omtrent 45kg da jeg ble gravid og nå i 8mnd eier jeg 72kg..

 

Så helt ærlig tør jeg ikke håpe på engan å få brukt mine gamle klær igjen. de buksene jeg brukte forje mnd er jo king size i forhold til de gamle jeg har..MEN nå passer ikke de engang:(...

Ska bli deiligt å få ut gullet:)

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig å bli kvitt magen, men gruer meg til å bli kvitt mamaklærne! Jeg elsker mine strikkbukser som er kjempebehagelige! Gruer meg til å måtte presse meg selv i trange jeans igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå kommer høyt liv mer og mer tilbake på mote, så du trenger ikke presse deg inn i trange jeans. det skal ihvertfall ikke jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser frem til å få en litt større garderoba da mange av mammabuksene begynner å bli for trange.

Skal bli utrolig deilig den dagen jeg kan ta på meg mine gamle bukser igjen.. "sukk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går stort sett rundt i den lysegrå joggebuksa mi...og varierer med noen få t-skjorter. Har lenge kunnet bruke gensre og topper jeg beukte før graviditeten men nå begynner det meste å bli for kort gitt...hehe begynner nesten å sippe når jeg søler på de lange toppene mine når de er nyvasket siden jeg har så få som passer.

Går ikke rundt å tror jeg kommer inn i alt med en gang etter å ha kommet hjem fra sykehuset, men magen må da vel ha krympet litt slik at ikke alt er for kort.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har gått opp ca 20 kilo ved hver av mine svangerskap, så har det ikke tatt lang tid etter fødsel før jeg har brukt ca. halve garderoben. Klærne sitter bare ikke like fint på..Det skal bli godt å hoppe ut av joggebuksa, ja. Har bare to bukser som passer akkurat nå. Har litt mere sommertøy, men det regner jo bare hele tida, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAAA, jeg gleder meg! Er veldig lei av mammaklær...føler meg mindre lekker i dem for å si det sånn, synes ikke jeg har funnet mye mammaklær som er "meg"... og færre og færre av de klærne passer lenger... Gleder meg veldig til å friske opp garderoben med nye og freshe klærtil høsten :-)

 

Men mest av alt gleder jeg meg til gullet endelig ser dagens lys :-) Klarer snart ikke å vente lenger...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...