Skuddårsmamma=) Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Sitter her og skal bestille topper fra www.nine.no, og må innrømme jeg ikke har peiling på str. for gravide. Jeg er normalt str M. Hvilken str skal jeg bestille slik at den etterhvert voksende magen får plass? Er det slik at gravidtopper i str M passer for de som er en normal M i utgangspunktet? huff...føler meg litt dum nå.....
fairy Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ja, det skal i utgangspunktet være sånn.. Jeg har kjøpt M i mine mammaklær. Buksene passer riktignok ikke lenger, men det er fordi jeg har lagt på meg endel på rompa og lårene, hehe!
OnlyMe Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Når jeg bestillte, (og alle mammaklær jeg har kjøpt for den saks skyld) har jeg kjøpt i min "normale" str M... Og det passer fint enda:)
Skuddårsmamma=) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk for svar jenter! =) Dere er toppen!
Krokodillemor Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Det jeg har kjøpt så langt har jeg kjøpt så langt har jeg kjøpt i samme størrelse som jeg bruker til daglig. Det eneste jeg har gått opp en størrelse i (fra 40 til 42) er buksne. Jeg tenker at jeg trolig legger på meg litt på baken og rundt lårene.
veslamøy Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 jeg bestilte fra nine.no.. T-skjorta sto absolutt ikke til forventningene.. Fargen var mer orange enn rød og skrifta liten.. Etter min mening absolutt ikke verd pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå