Gå til innhold

ikm uke 28,hva slags symptomer har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har egentlig ikke prøvd så hardt pga 2 sa på rad,men klarer liksom ikke å la være å tenke på det.

har litt ømme bryst

ømt nederst på magen når jeg klemmer

begynner å får litt kviser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,har ømme puppa...litt stikkinga nederst i magen,litt halsbrann:)

men vil itj ta gledn på forskudd liksom,ska test mæ den dagen æ vente mens:)

lykke te!

Skrevet

takk det samme.skal teste etter ikm dene gang jeg,lenge etter om ikke tanta dukker opp da

Skrevet

Jeg har ikm 9 juli..

Og til nå har jeg flere symptomer...

-morgenkvalme

-svimmelhet

-hodepine

-er veldig trett hele tiden

-har litt høyere kroppstemp nå enn tidligere

-ømme bryster

-vonde stikkninger i korsryggen

-stikkninger ved livmoren/eggstokkene

-liker ikke lenger det samme av mat/snacks som jeg gjore tidligere

-støl i hele magen

-metallsmak i munnen.

- og en hel haug med halsbrann :-S

Håper dette betyr at jeg har en spire! :)

Skal teste onsdag 11 juli :)

Skrevet

har ikm rundt 15. jeg vil også ha ømme pupper!! får alltid de sjeldne og spesielle symptomene, ikke de vanlige, og har jo ikke væt gravid heller når jeg har hatt disse rare, da. men jeg har hatt mye ubehag, ikke stikkinger akkurat, men litt mini-menssmerter som kommer og går. mer enn tidligere. lurer på om det er psykisk eller cyster?? drømmr om å våkne på natta og måtte på do :)

LYKKE TIL M JAKTEN!!

Skrevet

Jeg er symptomjeger delux, og leter hele tiden. Jeg har IKM den 10 og symptomer til nå:

bedre luktesans

stikkinger nederst i magen

øm i korsryggen

har hatt stikkinger i brystene, føles som melkespreng.

Har tatt flere tester, cb viste svaaaak skyggestrek, men cbd var negativ, men testene var tatt på 9 dpo så jeg har fortsatt et håp. Tester igjen på tirsdag.

Skrevet

IKM på onsdag og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har ingen symptomer. Så da blir det vel bare til å prøve igjen neste runde. Hadde en merkelig mellomblødning og forrige syklus var på 52dager, så det er ikke sikkert IKM er til onsdag (IKM onsdag er ut fra vanlig syklus på 28dager...). Er klar for å smøre meg med tålmodighet og vente på TR eller en positiv test :) Lykke til alle sammen!

Skrevet

oi d var masse symptomer ja:) får håpe det er en liten spire;) 3 dg til testing da:)

har ikm mellom 12-14 tenker jeg.

Skrevet

Hmmm, skal utifra egne beregninger ha IKM 11.juli, men i går kom den hersens tanta. Så da får vi satse på neste pp istedenfor. Går på med godt mot :-)

Masse lykke til, til alle dere andre med IKM uke 28.

Skrevet

ja dum tanta ja!! :(

lykke til neste pp!! :)

Skrevet

hehe ja jeg kunne remset opp 1000vis av symptomer om jeg bare kjendte orntelig etter!

Hehe

Er ikke bare bare dette her nei.. denne symptomjakten kan jo vare i evigheter! hehe

Ååå jeg gleder meg sånn til å teste!!! :D

Tror jeg er gravid!

Sitter enda med halsbrann (2 dagen med halsbrann nå) og jeg pleier aldri å ha halsbrann mer enn max 1 time... Og jeg har heller ikke spist noe særlig som fremkaller halsbrann heller,, åååå jeg SKAL være gravid! jeg VET det! hehe håper vertfall.. og krysser alt jeg har for oss alle!

Vi skal ikke ha noe tante rød på besøk nei! hun får bare glemme alt og reise til spania i 1 års tid!!! hehe

Skrevet

hehe:)

Skrevet

Jeg har ikm til uka, torsdag tror jeg sånn ca, men har ikke mye symptomer nei. Håper jo selvfølgelig masse likevel da...men får litt bakoversveis av alle symptomene folk kjenner etter 2 uker. Såååå pliis svar- kamn man være gravid uten å kjenne noen spesielle symptomer tro? Hilsen håpefull og spent

Skrevet

Ja det kan man ;)

Flere kjenner ikke tegn til symptomer før opp til 2 uker etter da du skal ha mens. ;)

Så ingen grunn til å tro at du ikke er gravid for det ;)

Er fortsatt håp ;)

Skrevet

Takk, det var alt jeg trengte å vite ;-) Da er det bare å vente å se

Skrevet

brystene min er enda mere øm idag,håper ikke det er pga at tanta kommer altså!!

Skrevet

Når brystene er ømme som dere sier, stikker det i de da eller gjør det vondt når de berøres eller hvordan kjennes egentlig ømme bryster ut? Er det kanskje sånn at dersom jeg hadde hatt det så hadde jeg ikke vært i tvil? he he ;)

Skrevet

øm når jeg klemmer på de:) men er sikkert forskjellig

Skrevet

Lite her..

Veeeldig fort andpusten.

kviser:( Mer enn normalt

oppblåst

svimmel

fryser lett

Har ikke de berømte ømme puppene da men nipplene står ut rett som det er:)hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...