fairy Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kommer ikke inn på diskusjonsforumet på babyverden. Får bare opp errormelding: Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- Insufficient system resources exist to complete the requested service. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.IO.IOException: Insufficient system resources exist to complete the requested service. Vet noen hva jeg kan gjøre for å fikse det??
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Må bare vente til de får rettet opp feilen sin... =) Er nok bare litt tekniske problemer...
fairy Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Men "alle" andre kommer inn.. Ser på hovedsiden deres at forumet er oppe og går. (der popper overskrift+ når de siste innleggene blir skrevet nemlig)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja jeg vet. Men tror bare du må vente. Skjer slik ofte her også serru. Og da bare venter jeg en stund, så plutselig har jeg kommet inn igjen...
fairy Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet! Er litt mangelvare i disse gravidtider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå