Gå til innhold

Takk for meg! Og takk til dere nydelige damer:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tar jeg turen inn til 1. tri!!! Er veldig glad, lykkelig og spent og masse følelser på en gang.. Her kommer min beste babylagingsoppskrift:

- vær en manisk tester fra dag 1 etter p- pilleslutt. Bruk en formue på tester (helt til du oppdager at du kan bestille de billig online...)

- få uregelmessig syklus

- gå bekymret og miste mensen i 3 mnd

- mas på fastlegen (som mener du er for ung til å stresse.. ). si hallooo jeg blir 24 og det er nå det passer.

- bryt sammen i gråt.

- bli henvist til gynekolog (som sier du er helt frisk...) men likevel skriver ut pergo

- legg pergo i skapet

- se på pakken hver dag mens du venter på mensen

- vente på mensen

- bim

- vente på mensen

- bli irritert fordi mensen sikkert er borte igjen og syklus er tull.

- tenke på hvor mye styr det blir å finne EL igjen når syklus er tull.

- bim, bim, bim, bim

- legge bim på hylla en liten periode for å se om jeg får til å slappe av llitt mer...

- la pergo ligge i skapet litt til

- ta en graviditetstest i ren frustrasjon

Pang, der var jeg gravid.. Det høres ut som en klisje- men det skjedde når jeg minst ventet det...!!!!!!!!!

Jeg ville bare si at dere er en helt nydelig gjeng her inne og ønsker dere alle lykke til..selv om jeg selv ikke har vært så aktiv her inne har jeg lest mange innlegg og lært masse av dere!! vi har forsøkt siden i fjor høst, og jeg er lykkelig, takknemlig og utrolig rørt over å ha en liten spire som vokser inni meg- 50 % meg og 50% verdens mest fantastiske mann..Jeg håper den der skikkelig sta og klorer seg fast!!! Håper å se dere inne på 1. tri snart!!

***********************************sender dere masse babystøv alle sammen*******************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer din heldiggris!! :))

Det er den oppskriften jeg bruker det der! ;)

Håper du får et fint svangerskap! :)

Skrevet

wiiii- takk og takk:) Mottar gratulasjon med stor glede! Lykke til med prøvingen! Metoden min er genial.. hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...