Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Vi har nettop fått oss selve drømme badekaret. Ett bakteriefritt boblebadekar. Er det noen der ute som vet om jeg bør passe meg for å bade med bobler når jeg er gravid? Er i uke 21 nå.
Adriansmor med tulla Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Nei det er ikke noe problem å bde så lenge man ikke lekker fostervann.. for slimproppen stenger for bakterier. Men pass på at vannet ikke er for varmt sånn at du blir overopphetet.... åååå jeg vil åsså ha boblebadekar=/
Mamma til snart 4 Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 bare bad du. . er i min uke 27 nå, da sto det at jeg ikke skulle bruke booble bad pga blodtrykks fall. . gravide har som oftes lavere BT som kan føre til at en besvimer. men bad elle bobble i vei du;)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Flott! Jeg prøvde ett bad uten å tenke meg om først. Det var veldig deilig en stund - helt til jeg ble svimmel. Sikkert pga blodtrykksfall. Takk for oppmuntrende svar :-))
twoboys & a girl Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Boble i vei. Vil å ha bobblebad og dusj, har bare et vanlig badekar. Slitsomt å stå å holde dusjen selv, spesielt siden jeg er plaget med lavt blodtrykk. Men får kanskje bruk for badekaret i åpningstiden før jeg drar på føden...
Bdancer Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Får man blodtrykksfall når men blir for varm? Har merket at jeg blir svimmel hvis jeg er i et varmt rom med mange mennesker eller rett etter jeg har dusjet. Men har ikke visst hva som skjer med kroppen som gjør at jeg blir svimmel...
Trønderjente82 Skrevet 9. juli 2007 #7 Skrevet 9. juli 2007 Det er veldig viktig uansett om du er gravid eller ikke at du renser boblebadet ofte. Vi har tabletter som vi putter oppi både før og etter hvert bad. Selv om det bare er kjentfolk som bruker det så kan det fort bli en del bakterier i slike boblekar:)
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2007 #8 Skrevet 9. juli 2007 Hvis man da ikke er så heldig å ha landets eneste bakteriefrie boblekar da ;-) Hurrycane fra Fjrodbad - det beste jeg har opplevd hittil. Går bare på luft, altså ingen bakterie hulrom.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. juli 2007 #9 Skrevet 9. juli 2007 boblebad er rett å slett farlig når man er gravid. kjenner ei som fødte 3 og halv mnd før pga det. så hold deg unna til du har født!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå