Gå til innhold

Bør han gå i begravelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

X-kjæresten til samboeren min døde uventet for et par dager siden. De var sammen i ett års tid. Har ikke hatt noe med hverandre å gjøre siden vi ble sammen, for snart 6 år siden. Avdøde er en god venninne av min samboers bror. Bør han gå i begravelsen? Han er selv litt usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det vaert meg hadde jeg gaatt iallefall.....

Skrevet

Hvis han føler det er riktig å gå så bør han vel det.

Skrevet

Det spørs jo. skiltes de som venner eller uvenner?

evt ville jeg gått for å vise familie og venner og ikke minst broren at du tenker på de og bryr deg.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hva legger du i "ikke hatt noe med hverandre å gjøre"? Har de ikke hatt noe som helst kontakt på 6 år?

Skrevet

Vet at han sendte henne sms og gratulerte henne med dagen og ønsket god jul. Det er vel 5 år siden nå. Etter det har de ikke hatt noen som helst kontakt. Har bare hørt om henne via broren hans. De skiltes som venner.

Skrevet

Hvis han er i tvil, bør han gå. Det blir ingen mulighet for å gjøre det siden. Hvis det ikke er alt for langt eller dyrt å dra taper han jo ikke noe på å dra. Da slipper han i hvertfal å angre på at han ikke gikk.

Skrevet

Det er like i nærheten. Jeg tror han gruer veldig for å gå, at det er derfor han er usikker... Jeg har sagt jeg synes han skal gå, og at det ikke virker unaturlig på noen måte.

Skrevet

Jeg tror jeg ville gått visst jeg var han. I hvertfall hvis det er i nærheten av der dere bor. Om ikke for hans egens skyld, så være der for broren hans kanskje.

Jeg har selv latt være å møte opp i en begravelse av en barndomsvenn. Og det har jeg angret på siden...

Skrevet

Kommer han til å angre hvis han IKKE går? Hvis ja, bør han gå.

Jeg hadde nok gått for så å ikke angre på at jeg burde ha gått!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...