Gå til innhold

ååå...pyton dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten bare sutrer uansett hva vi gjør og er ikke fornøyd med noe !!

holder på å bli sprø...jeg er totalt utsliltt, har ikke avlastning og har ikke overskudd til dette

og har begynnende migrene.

har verdens svarteste savittighet, men i dag skulle jeg faktisk ønske gutten var langt borte :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æsjda, det høres ikke noe koselig ut nei. Men tror de fleste har sånne dager der alt er litt pyton. Håper dere får en bedre ettermiddag :)

Skrevet

JEG HATER SØNDAGER... måtte bare få det ut. alle andre dager er bra, men søndager..... blir sittende og tenke på at vi bare er to. og hater det. og alle er sammen kjærestene sine denne dagen. prøver og kose meg med "mannen" i mitt liv og det er fint det og. men gleder meg jammen til mandag. flere som har en kjip dag iblant. og martin er ett år, er du alltid her?

Skrevet

nei ikke alltid, men pc'en står nå på. Har barnefri i dag da.

Du får endre tankegangen og gjøre søndager til noe bra i stedet, finn på nye ting å gjøre.

Skrevet

jeg har ogsåen gutt som er grinete og sur i dag,så jeg skjønner deg godt. av og til har man behov for litt tid alene også.

får håpe dere får en bedre ettermiddag og kveld.

Skrevet

min er også sur og grinete i dag.. er det noe som går??

neste søndag skal vi på en bondegård for og se på dyrene. det blir bra :-)

da skjer det ihvertfall noe.

Skrevet

ja..merker litt det med søndager her og...jeg kjører ikke bil og første bussen går ikke før halv tre og etter det annenhver time!!! så det blir bare å trille tur eller være inne da... blir en lang dag både for gutten og mamman...

Skrevet

min har også vært grinete i dag! vært i bursdag og han har showet veldig og underholdt alle sammen. ikke så gøy å komme hjem til enmannspublikumet.. :)

Skrevet

virker som det er mange som har hatt grinete unger i dag...

fant ut hvorfor min har vært såsur i dag da....da vi pusset tenner så var det tre nye hvite spisser der..

Skrevet

hehe, samme her!! tilfeldig! her er det to da, hjørnetennene.. men de holder jo på i dagesvis.. gleder meg til alle tennene er på plass..

Skrevet

jeg også ! her var det to hjørnetenner og siste ett-års jekselen

Skrevet

ettårsjeksel? heter det det? nei, den har vi ikke sett noe til. og han er snart ett år. hmm. hvor mange tenner kommer egentlig og når er de feridig med det tann greine? (før alle detter ut igjen og på`n igjen med ny runde) hehe

Skrevet

de første jekslene kalles ett-års jeksel...de som er rett bak hjørnetennene. kommer 2 jeksler til bakom dem før de begynner å dette ut igjen..

Skrevet

ja, da har vi mye og glede oss til, både han og jeg. stakkars liten.. blir fint når jeg kan forklare hvorfor det gjør vondt!

Skrevet

tror det blir lettere da ja...også har man ikke såmye vondt når de blir større ...det siste settet som detter ut igjen kommer ikkefør i 5-6års alderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...