Gjest MMJ Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 2 ts Kanel (*pjuuuuuk* det var ikke godt alene blandet med vann+ingen virkning) Biola, drakk en liter (ingen virkning) Massering av puta under (føler det fremkaller ekstra mens-smerter) Husarbeid (gjør ikke annet enn at jeg blir dritsliten) Popcorn (spiste en hel pose alene, selv om jeg ikke syntes det var godt, og fikk ingen virkning). Spist sterkt mat (ingen virkning) Sex (ingen virkning overholdet...grrrrr). Spist grøt med MASSE kanel på (ingen virkning) Njaaaaa.... det er vel det jeg kan komme på jeg har gjort av kjærringråd. Nå tenker jeg litt på dette mini-klyster... Men synes det er så kjedelig når jeg ikke aaaaner om jeg er moden en gang. Har forstått det som ikke noe kjærringråd kan hjelpe hvis man ikke er moden... Noen med flere kjærringråd? Jeg har termin 14 juli 6 dager til :0)
Love my kidz Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Jøss, der har du prøvd ut litt av hvert ja ;-) Jeg er like utålmodig som du etter å bli ferdig med svangerskapet, men har bestemt meg for å droppe disse kjerringrådene. Det eneste jeg mulig vil prøve er å gå meg noen turer og være litt aktiv, dersom bekkenløsningen tillater det. Den har faktisk ikke vært så ille den siste uka, så det lover godt. Babyene våre trives vel inni magene våre da vettu.. er litt koselig å tenke sånn. Man må bare gjøre sitt beste til å tenke positivt og fokusere på det koselige istedet for plagene. Jeg skjønner at du har det tungt altså og har endel plager du er lei av, men dagene dine er sikkert litt forskjellige? Noen dager er bedre enn andre her i allefall, og da nyter jeg det skikkelig og koooooser meg. De andre dagene gråter jeg heheheehe, så jeg skjønner deg godt.... =)
Noah A*3 daga over* Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 har å bestemt meg for å ikkje styre med noe kjerringråd,selv om i e drittlei... ungen kommer når han e klar han :-) :-) eneste i gjør e å kose ekstra med typen/gnikker brystvortene å tar bringebærblad kapsler.. :-)
Gjest MMJ Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Så sant så sant, babyen kommer når hun er klar
mamma_t_2 Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 hei jeg prøvde massering av brystvortene...ska si d hjalp masserte i ca 15 minutter, så begynte riiene... 7 timer senere var prinsessen min født 1 uke før termin...
Gjest MMJ Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Emil's mamma Hvordan gjør man det da, massering av brystvortene..? Jeg kvier meg sånn for det, for de er såååå såre allerede liksom. Hadde du noe olje på dem eller noe?
vic_89 med prinsen Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 ja jeg får heller ikke helt til dette med massering av brystvortene.. hva gjør dere?? skal det føles godt eller hva? synes bare det blir ubehagelig, så jeg holder opp etter veldig kort tid.
mamma_t_2 Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 hehe, jeg "gnudde" d bare mellom fingrene, var litt ubehageli...men rart hva man får seg til å gjøre når man er så lei nei, brukte ikke noe på dem...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Babisen kommer når den er klar Men du kan jo være heldig at det skjer noe akkurat da du har prøvd noe av det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå