Gå til innhold

j er så lei meg i dag (syte innl.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

rundt kl 24 i går fikk j mensmuringer med tak og det gjorde vondt i ryggen, så tenkte j sku ta tiden og det var alt fra 10min til 2 min mellom hver så j ventet til kl ble 5 og da var det alt fra 5 min til 2 min så ringte føden. og det var bare å komme ble undersøkt jm fikk inn en finger så har en liten åpning men ble sendt hjem med litt smertestillende så j kunne få sove for ho regna me at j kom tilbake ikveld. men faen heller nå når j våkna så er det ingenting som skjer. så blir ikke baby i dag. var så innstilt på at den kom i dag at j ble så lei meg nå når det er helt stille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikk eså gøy at det stopper opp, jeg prøver å trøste deg med en stor klem.. slik at baby kommer nok snart.. :)

det er nok ikke lenge igjen om det ikke er i dag som er det i morgen.. kos deg med noe godt å spise og tenk på rier skal komme.

Klem

Skrevet

huf.. så kjedelig da. skjedde med meg når jeg fødte gutten her hjemme..

dro til føden kl 3 om natten med skikkelige rier (5 min mellom hver). sovnet kl 5 og våknet 7 med ingenting.... var kjempe skuffet. dro hjem kl 11 og la meg.

MEN (!) våket kl 2 med intense rier (2 min mellom hver) og dro til føden.

lille gutten var da ute kl 2101 ;) håper det samme skjer deg xx

Skrevet

nja sitter å tenker at j må gå til term. som er 26 juli. men takk for klem den hjelper meg ;)

Skrevet

ja det hadde vært herlig for da hadde j blitt normal igjen. har betennelse i hodebunn ,pupp og ansikt, og dette får j hver gang j går gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...