Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 fikk vite på mandag at jeg var gravid i 5 uke. fikk vondt i mage og rygg samt begynte å blø i går. tror jeg har spontanabortert... det som er vanskelig er at vi om to dager drar til syden med mine og hans foreldre. jeg har ikke fortalt noe og hadde håpet å slippe det...men aner ikke hva jeg kan gjøre ang bading?!?!kan jeg bruke tampong?føles som en bagatell oppi alle følelsene jeg har nå, men setter vikelig pris på å få litt hjelp...
go*mamma*n Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 leit høre at du har mistet. vet de anbefaler ikke bruke tampong, men det avhenger vel litt av hvor mye du blør. er det koagler så ville jeg ikke brukt tampong. kan du ikke ringe legen i morgen og spørre. Håper det går greit med deg videre og at du snart har en spire i magen igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Føst ville jeg ringt legen min å fått bekreftet om du har hatt en SA eller ikke! Blødniger er ikke uvanlig under 1. trimesterm, og trenger ikke bety abort. Menssmerter er også vanlig siden livmor strekker på seg. Jeg har selv opplevd blødninger og magesmerter i løpet av de 12 første ukene, men alt har likevel stått bra til med den lille i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå