Gå til innhold

Frustrert frue..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid i mars, og det var ikke planlagt...han stod på sitt; abort og jeg overveide både den ene og andre veien, og ble til at jeg valgte å beholde...noe jeg fikk mye dritt for fra x'en. jeg gjorde det slutt, og vi flyttet hvert til vårt..

Vi besøkte hverandre et par tre ganger...hadde sex og koste oss, men endre alltid opp med at han slang med leppa til meg og kunne ikke fatte at jeg valgte som jeg gjorde...at jeg ikke kunne ha ventet..på han, og til vi hadde et mer stabilt forhold.

den siste kan jeg si meg enig i, men skulle jeg da velge abort, og gå gjennom det...kanskje jeg på noen måter valgte feil, men jeg gleder meg jo til vesla kommer den dag i dag...er i uke 24.

I mai mnd snudde x'en på flisa, og kom med ord som: jeg er så glad i deg, og aksepterer at vi skal ha barn...

Ble til at han flyttet inn til meg.

Men jeg fant fort ut at det ikke var helt som det skulle...vi småkrangler til stadighet, noen ganger daglig...

Jeg føler at "bruddet" vårt var såpass hardt for forholdet ( har vært sammen siden des. 2005, han er 33 og jeg 25)

Jeg føler fortsatt at han ikke aksepterer dette helt, og det kan jeg jo på en måte skjønne...han var VELDIG I MOT dette.

Men hvorfor komme tilbake da? han kunne vel bare ha holdt seg unna, for jeg vil jo ikke bo sammen med en som er destruktiv og som trekker bort mye av gleden i dette svangerskapet..

I tillegg har han ike jobet sien sept 06, og er ikke veldig økonomisk og ansvarsfull...Disse tingene kommer veldig til synet nå som jeg har et nytt liv å tenke på...merker at det er andre ting som er viktigere for meg i dag enn det var for et år siden.

oG det er vel helt naturlig, en tror ikke han r med på notene..

Vi har blitt enige om at han skal flytte ut innen 1.aug, og jeg er pga mistrivsel nødt for å flytte på meg 1.sept.

Så det får bli med det- at vi bor hver for oss og heller samarbeider om jenta vår og tar forholdet vårt litt så som så.

Jeg er avhengig av å ha en mann som jobber, kan håndere økonomien, betale regninger, stå opp med jenta...ta ansvar rett og slett..

For sånn som det ser ut nå liger han jo og sover til 12-13-14 hver dag, ikke har han søkt en eneste jobb.

Tror det beste for han nå faktisk er å bo for seg selv og få litt styr på livet sitt...

Først og fremst for sin egen del, men og for sønnen hans, meg og vesla i magen:)

måtte bare få litt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har kanskje litt dårlig samvittighet og ville prøve på nytt? Den verste muligheten kan jo være at han ville bo med deg siden han ikke har inntekt..

Bo for deg selv du. Klar deg sjøl og ta alt annet som bonus. La han bevise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...