Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei alle sammen. Jeg trenger råd fra dere. Sambo hadde sluttet å røyke etter jeg ble gravid,han lovet meg at han aldri skal røyke igjen,men etter jeg hadde SA så begynte han å røyke igjen bak meg,på jobben og sånt.Jeg oppdaget d fort(lukt av røyk på klærene).Problemet mitt nå r at han drar ut om natta til bensin stasjonen for å kjøpe røyk mens jeg ligger å sover.D var hemmlig over for meg.Jeg r så sikker at han har gjort d mange ganger.Men så på onsdag natt våknet jeg(skulle bare på do) da var tv`en på og ingen hjemme.klokken var :02:15.trodde da at sambo var på bensin stajonen..Tok å ringte ditt(kjenne de som jobber der) men sambo har ik vært hos dem idag.kl 05 om morgen kom han hjem.jeh latet som jeg sov og ik sa noen.Dro på jobben som vanlig.Da vi satt å spiste middag suprte jeg hvor har han vært i natt da sa han at gikk for å kjøpe røyk!LØGN sa,for der har jeg ring.Da sa han(nei,nå husker jeg,jeg gikk til kjøsken som ligger nede.Som jeg ser det på konto utskrift så har kortet blitt brukt på samme dag:kl 03:29 på byen. D ser ut som han har vært ute.Jeg har en ingen aning hvor han var og hva han drev med den natten eller andre. Hver gang jeg snakker med han om det så går han ut,og lar meg snakke alene. Jeg har ingen å snakke med. Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 For en drittsekk. Krev å få svar på hvor han har vært. Hvis han ikke vil svare deg så sparker du han HARDT i ballene og går.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 huff stakkar,det kan ikke være greit å være deg nå nei. det lukter utroskap,men ingen kan si sikkert da. ikke gi deg før han forteller sannheten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå