Gå til innhold

Kynnere bare på ene siden!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med kynnere siden uke 14 ca. er nå 32+3 og den siste mnd kanskje litt mere, har kynnerne komt bare på høyre side av magen...er dette vanlig? I beg. var det mere nede i magen på begge sider.. nå er det nesten alltid hele høyre siden av magen... flere som opplever det eller vet hva som kan gjøre det? (han sparker mest på h.side da..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt:-)

 

kan godt ha noe med hvor babyen sparker å gjøre ja, kommer borti en nerve eller noe som trigger kynnerne:)

Skrevet

jeg har det slik også... bare på venstre side:)

 

Skrevet

Oki. Takk for svar! Godt å høre at det er flere og normalt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...