Milla-baby Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har vært plaget med kynnere siden uke 14 ca. er nå 32+3 og den siste mnd kanskje litt mere, har kynnerne komt bare på høyre side av magen...er dette vanlig? I beg. var det mere nede i magen på begge sider.. nå er det nesten alltid hele høyre siden av magen... flere som opplever det eller vet hva som kan gjøre det? (han sparker mest på h.side da..)
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 helt normalt:-) kan godt ha noe med hvor babyen sparker å gjøre ja, kommer borti en nerve eller noe som trigger kynnerne:)
Milla-baby Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Oki. Takk for svar! Godt å høre at det er flere og normalt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå