Gå til innhold

Hvor ofte går oppvaskmaskina deres og

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange er dere i huset? :)

Her er det bare meg og min sambo og her setter vi på maskina ca hver 4 dag. Gidder sjelden å vasker noe for hånd, men er det noe som tar stor plass, da gjør jeg det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi er 3 stk og bruker den ca 1 gang pr dag.setter alt i maksina,hater å vaske kopper.

Skrevet

Vi er 6 personer i huset, og den må nok i arbeid hver dag her! Kanskje også 2.

Skrevet

annen hver dag ca og vi er 4 stk

Skrevet

Ca en gaang om dagen. Vi er to voksne, en på snart 5 år, og ei lita snelle på 10 uker.Ække så mye oppvask på snella, lissom :-)

Skrevet

Vi er 3 stk, maskina går ca hver tredje dag.

Skrevet

Meg, sambo og sønnen vår på 1 år. Her går den hver natt. Alt vaskes i oppvaskmaskina.

Skrevet

Vi er 4 stk., og her går den annenhver dag.

Skrevet

3stk og maskina går annenhver dag...

Skrevet

Vi er fire og den går en eller to ganger om dagen. Vasker litt kjeler og stekepanne + bakebolle for hånd, men de fleste kjeler går med i maskinen.

Skrevet

Vi er 4 her..Sambo,meg,snuppa på snart 5 år og poden på 2 år..

Den brukes hver dag gitt!!!!

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

hehe der minnet du meg på noe.. vi er tre stk. hatt oppvaskmaskin i 1 år nå.. men har faktisk brukt den kun en gang.. haha

Skrevet

vi er 2 voksne og 2 barn. kjører nok oppvaskmaskinen 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Vi er fire i huset, og oppvaskmaskinen gaar annenhver dag.

Skrevet

4 stk i huset, den går annenhver el hver 3 dag ca.

Skrevet

Vi er meg og mini på 10 mnd og her går oppvaskmaskina nesten hver dag.. .........

men det er ei søt lita benkoppvaskmaskin da:p

Blir jo full bare du ser på den, hehe...

Skrevet

Vi er 4 stk og er går den 1 gang per dag...

Skrevet

Er tre stk. Og maskina går 1-2 ganger pr. dag. Setter det meste inn utenom kjøkken kniver og stekepanne. Kjeler og alt går inn i maskina.

Skrevet

Her er vi 4 stk, og den går nesten daglig. Hvis den ikke gjør det, er det fordi vi har spist ute/borte eller noe *s* Og her er vi storforbrukere på glass...

Skrevet

Ca annenhver dag, vi er 5 stykk, men babyen forbruker jo ikke så mye enda da siden han fullammes ;-)

Skrevet

annhver uke er vi 6stk og ellers 4stk..når vi er 6stk er den på 1gang om dagen,noen ganger to.. når vi er 4 går den annhver dag..2 babyer på 3mnd da..de bruker jo ikke no

Skrevet

1 gang pr dag når vi ikke har besøk.

Skrevet

1 gang om dagen :) Skjønner ikke hvordan dere klarer å ikke la den gå hver dag jeg? vasker dere kjeler o.l. for hånd da eller? når man lager middag så blir det jo ofte 1-2 kjeler og en stekepanne som er i bruk, og jeg lager ofte varm lunsj også. Og så kommer jo alt av tallerkner, asjetter, kopper, glass.. Vår er propp full hver kveld den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...