Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 JEG ER GRAVID MED NR TO OG HAR IKKE TENKT Å FÅ FLERE BARN;SÅ JEG HAR LYST TIL Å TA 3d ultralyd denne gangen, siden det er nå eller aldri. Anbefaler dere som har tatt det? Oslo, Bergen, Drammen...
vic_89 med prinsen Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 ja!! jeg tok i uke 32 på majorstua klinikken i bergen. var en helt utrolig opplevelse, og fikk med meg noen herlige bilder. anbefaler det så absolutt!!
Athravil Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Fikk uventet 3D på ordinær UL, og det var fantastisk! Så ja, jeg anbefaler opplevelsen å få se babyen i så nær virkelighet som mulig, men jeg er usikker på om det er verd + - 1500 kr... Men, om dere bruke så mye på den opplevelsen så hvorfor ikke? Mange bruker den summen på bare tull uten å blunke. Det virker også som om mange forventer veldig mye, og dermed kan bli skuffet om det ikke blir et så bra resultat. Det er en risk om babyen ikke vil vise seg frem...
Bdancer Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har lyst til å ta 3d - og synes det er noe "ordentlig" å bruke penger på. Men er redd for at babyen ligger sånn at vi ikke ser så mye. Hvilke uke er mest gunstig for 3D? At babyen er så tilnærmet nyfødt utseendemessig og at det ikke enda har blitt så trangt at man risikerer å ikke se noe...
prøvekluten+3små Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 uke 25-30 er mest gunstig sa de her i trondheim.. om det er å anbefale..hmm...må innrømme jeg blei litt skuffa jeg ja..hadde trodd man skulle få se mer..og ikke minst at de skulle bruke lengre tid..tenkte og som HI at dette blir min siste og at jeg har lyst til å prøve..fikk to kjempefine bilde rda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå