MammaTilToSjarmører+Spire Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Spiren satt på første forsøk, utrolig herlig følelse !! Minstemann er seks mnd om et par dager , så de to siste blit tette. For første gang brukte jeg eggløsningstester cb sine. Hadde sex fire dager før el og samme dagen som testen ble positiv og det var nok til det nå er en liten spire imagen min Fikk symtomer allerede tre dager etter el med smerter i korsryggen og i bekkenet så hadde vel en viss peiling på at jeg var gravid ! Lykke til alle dere andre her inne, masse babystøv sendes
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer så mye=o) Håper å se deg inne på 1 tri da=o)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer så mye! Det er så mange det klaffer for på 1 pp for tiden! Håper du får et fint svangerskap!
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Gratuleeerer!!! Fantastisk å treffe på 1 pp altså) Jeg sitter her symptomfri og gravid og prøver å slite meg løs fra bligravid og gå inn på 1 tri.. Men det er jo så koslig her:) Lykke til i svangerskapet!!
Lillegull og spiren Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) så utrolig heldig du er:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) klem
orkide75 Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 gratulerer så mye:) testet selv positivt på fredag, og er nå 5 uker på vei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå