Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Finner ikke noe vi.. og vi vil så gjerne ha et mellomnavn til han ettersom storebror har mellomnavn også. Storebror heter Ruben Alexander Vi har fått tips om leander men synes det blir for likt storebrors mellomnavn. har også sett på andè men det er så veldig oppbrukt og harry synes vi.. mmmmmnoen som vet om noen tobias gutter som har mellomnavn?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2007 *kremt... dytter i det stille:)*
Kosel Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 tenker.. vanskelig å finne noe jeg syntes klinger godt i mine ører med Tobias først. Men Tobias er et flott navn!
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Enig med Kosel. Lettere når Tobias kommer etter, for eks. Ole Tobias, Kåre Tobias, kanskje litt gammeldags? Tobias Alexander? Litt langt?
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Ooops! Leste ikke godt nok på storebrors navn, he,he...
familien kaos- komplett Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Tobias Nikolai?? Litt tungt, men ettersom jeg forstår skal det ikke brukes i dagligtale? Men, som de over sier, er kanskje lettere å finne noe å sette foran.. Er jo ikke så farlig om dere bruker Tobias selv om han har et annet navn foran, vet om fler som gjør det. Sett dere med en navnebok og "smak" dere fram...
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Tobias Olai,Tobias Leander,Tobias Andre....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 nei vi er fast bestmt på ikke ha noe navn forran.. selv om vi også har funnet ut for en stund siden at det er enklere å finne et som passer forran... mmmmm spørs om det bare blir Tobias da.. synes det er kjempefint i seg selv vi også... men synes det virker rart ettersom storebror har mellomnavn
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 tobias elias? rimer også. he he
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Tobias er et sterkt navn i seg selv da, så jeg klarer ikke helt finne et mellomnavn til det....Tobias Andre synes jeg var fint.
Love my kidz Skrevet 9. juli 2007 #11 Skrevet 9. juli 2007 Så du likte ikke de første forslagene altså? Jeg foreslo Tobias Matheo sist du spurte. Denne gangen kan jeg kanskje foreslå Tobias Mikal, med trykk på -al. ???
milly:) Skrevet 9. juli 2007 #12 Skrevet 9. juli 2007 Tobias Christopher Tobias Johannes Tobias Nikolai syns jeg og var fint,som var foreslått over... Tobias Emilian Kanskje?? Lykke til!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 9. juli 2007 Åh jeg vil ha Tobias Andrè men gubben synes det er for harry... jeg synes det er det navet som passer best...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå